För min del skulle jag nog vara nöjd med ganska så lite.
Jag vill ha en god hälsa som nummer ett.
Jag skulle vilja bo annolunda än i dag, kanske i ett litet rött hus med vita knutar och med en lagom stor tomt. I dag så bor jag i lägenhet(3 rum och kök). Men ibland så längtar jag till att bo annolunda. Det är mycket viktigt att trivas med sitt boende. Vi trivs i lägenheten men hus lockar mer...
Sen skulle jag vilja att barnen mådde bra(det gör dom för det mesta) och var nöjda med deras skoler och liv. Sen skulle jag vilja leva sambo i stället för särbo...
Något som är viktigt för mig och för vem som helst är att få utöva sina intressen så som umgås med min fam,vänner, musik(sjunga och lyssna på), träning, bio, restaurantbesök ibland mm.
Ett arbete som jag trivs med skulle jag givetvis vilja ha också. Men jag är nog ganska så flexibel där så är arbetskamraterna bra så är ofta arbetet kul med så jag är ganska bred när det gäller jobb.
Ut och resa någon gång ibland skulle också vara trevligt, åka på lite semestrar. Skulle jag ha det så som jag skriver då skulle nog jag vara nöjd med mitt liv...
Kanske ganska mycket begärt... Men inte för mycket tror jag inte...
Nu skulle jag vilja höra om era önskningar...