+4
redalert
Secrist
Dao
Infra
8 posters
Israel saboterar åter fredsansträngningarna.
lazy- Antal inlägg : 12772
Secrist- Antal inlägg : 32216
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 78
Knas
Vad säger du Infra? Israels F16? USA:s drönare eller nåt annat?
Israels musik sänker alla enligt Infra!
Infra- Antal inlägg : 29644
Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
Hebrew my friend! (Som att du inte visste..)Infra skrev:Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
Jag vet mycket men inte allt. Så sent som på Jesu tid talade judarna Arameiskalazy skrev:Hebrew my friend! (Som att du inte visste..)Infra skrev:Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
enligt det jag uppsnappat.
Imorgon kväll så börjar Yom Kippur, förlåtelsens dag, vill du ångra dina hårda ord mot mig Infra?Infra skrev:Jag vet mycket men inte allt. Så sent som på Jesu tid talade judarna Arameiskalazy skrev:Hebrew my friend! (Som att du inte visste..)Infra skrev:Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
Tyvärr var dom sanna. Men du kan få en liten Yom Kippurpuss om du vill.lazy skrev:Imorgon kväll så börjar Yom Kippur, förlåtelsens dag, vill du ångra dina hårda ord mot mig Infra?Infra skrev:Jag vet mycket men inte allt. Så sent som på Jesu tid talade judarna Arameiskalazy skrev:Hebrew my friend! (Som att du inte visste..)Infra skrev:Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
Jag får väl tacka för det.Infra skrev:Tyvärr var dom sanna. Men du kan få en liten Yom Kippurpuss om du vill.lazy skrev:Imorgon kväll så börjar Yom Kippur, förlåtelsens dag, vill du ångra dina hårda ord mot mig Infra?Infra skrev:Jag vet mycket men inte allt. Så sent som på Jesu tid talade judarna Arameiskalazy skrev:Hebrew my friend! (Som att du inte visste..)Infra skrev:Jag blir inte klok på språket bara. Är det jiddish eller arameiska?lazy skrev:Israels musik sänker alla enligt Infra!
Från massmördarna och tjyvpacket som styr i Telaviv utgår nu, en propå
om att bygga 1500 bostäder åt judar på palestinskt område i Jerusalem.
Samtidigt försöker den falske Netanjahu upprätthålla skenet av att det pågår
någon slags fredsprocess. Undrar om nån annan än han kan uppfatta nån sån?
http://bloggar.aftonbladet.se/omvarlden/2013/10/hur-en-forsoningsgest-blev-en-hard-orfil/
om att bygga 1500 bostäder åt judar på palestinskt område i Jerusalem.
Samtidigt försöker den falske Netanjahu upprätthålla skenet av att det pågår
någon slags fredsprocess. Undrar om nån annan än han kan uppfatta nån sån?
http://bloggar.aftonbladet.se/omvarlden/2013/10/hur-en-forsoningsgest-blev-en-hard-orfil/
» ✯✯✯ Braavo- läkemedelsföretaet lyckat få våra stålar!!! Åter och åter.......
» "Israel vs Israel " - Folket i Israel vill förändra och har fått nog
» Förtrycket av människor i Israel kritiseras av Israeliska advokater..Israel prickas i hemlig EU-rapport
» Israel backar från utfästelse - vad döljer israel?
» Billig arbetskraft räddar inte jobb enligt vänstermupparna här!men oj så fel de har
» "Israel vs Israel " - Folket i Israel vill förändra och har fått nog
» Förtrycket av människor i Israel kritiseras av Israeliska advokater..Israel prickas i hemlig EU-rapport
» Israel backar från utfästelse - vad döljer israel?
» Billig arbetskraft räddar inte jobb enligt vänstermupparna här!men oj så fel de har