Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Dao
F.I.S.T
Gandalf
Sniperace
RedMentalCase
lazy
redalert
ericTheDog
12 posters

Väldigt tyst från vänstermupparna...

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Väldigt tyst från vänstermupparna... - Sida 4 Empty Sv: Väldigt tyst från vänstermupparna...

Inlägg  Secrist 2013-05-29, 22:17

Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Det råder inget större tvivel om att upploppen uppviglats av extremvänstern.

Är det er slutledning efter "liberal källkritik", eller?

Det är ALLTID "någon annans" fel! Very Happy

Är du stolt över att extremvänstern bränner upp invandrarnas förskolor?

Det var inte vänstern. Det var högerextremister. Förresten
    bränner avgångselever själva skolor som aldrig gav dom
    nån chans.
    Hmmm, nej.
    12 högerextrema greps i Salem under torsdagsnatten.
    Längre hann dom aldrig.

Och det skulle bevisa att de eldar upp skolor? Har du slutat att ens försöka driva något i bevis?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Väldigt tyst från vänstermupparna... - Sida 4 Empty Sv: Väldigt tyst från vänstermupparna...

Inlägg  Dao 2013-05-29, 22:32

Secrist skrev:Nu var det Dao jag kommenterade.

Och det med sedvanlig briljans och finess... Very Happy
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-29, 22:35

Dao skrev:
    Secrist skrev:Nu var det Dao jag kommenterade.

Och det med sedvanlig briljans och finess... Very Happy

Det räcker när du kör dina flumargument.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-05-29, 22:45

Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Då ser jag fram emot att ta del av den tydliga kopplingen mellan problem -> förskola i lågor. Ska bli mycket intressant.

Dagens samhällsproblem har det skrivits hyllmeter om, även de som drabbar förorterna. Även massmedia tar upp det ganska ofta. TV kan vara bra, om det är svårt att läsa artiklar...

Så bra då. Då kanske du kan peka på en tydlig koppling mellan Alliansens politik -> förskolor i lågor. Eller blev det för svårt?

Den förda sociala och ekonomiska politiken har lett till utarmning av bland annat den offentliga sektorn, vilket visat sig tydligast i redan utsatta områden. En arbetsmarknadspolitik där man inte försöker få bort arbetslösheten, liksom en bostadspolitik som absolut inte underlättar bostadspolitiken. Regeringen accepterar även utanförskapet och förstärker den, genom att öka övervakning och kontroll - speciellt på de med "invandrarutseende", och vägrar ens försöka hitta motmedel som smygrasismen i samhället - utan förstärker den enbart, genom ogenomtänkta uttalanden i tid och otid.

Samt samarbetet med SD!

Försöker du spräcka floskelbarometern?

Nej den är redan trasig pga dig och några forumhöger till Laughing

Lamt. Vill du försöka igen?

varför ?

Det gick ju inte så bra sist.

enligt dig ja ... men nu bryr jag väl inte mig så mycket om hur roligt du tycker det var, spec inte när ditt inte var mycket annorlunda

Nu var det Dao jag kommenterade.

Japp...och jag kommenterade dig
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-05-29, 23:12

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Då ser jag fram emot att ta del av den tydliga kopplingen mellan problem -> förskola i lågor. Ska bli mycket intressant.

Dagens samhällsproblem har det skrivits hyllmeter om, även de som drabbar förorterna. Även massmedia tar upp det ganska ofta. TV kan vara bra, om det är svårt att läsa artiklar...

Så bra då. Då kanske du kan peka på en tydlig koppling mellan Alliansens politik -> förskolor i lågor. Eller blev det för svårt?

Den förda sociala och ekonomiska politiken har lett till utarmning av bland annat den offentliga sektorn, vilket visat sig tydligast i redan utsatta områden. En arbetsmarknadspolitik där man inte försöker få bort arbetslösheten, liksom en bostadspolitik som absolut inte underlättar bostadspolitiken. Regeringen accepterar även utanförskapet och förstärker den, genom att öka övervakning och kontroll - speciellt på de med "invandrarutseende", och vägrar ens försöka hitta motmedel som smygrasismen i samhället - utan förstärker den enbart, genom ogenomtänkta uttalanden i tid och otid.

Samt samarbetet med SD!

Försöker du spräcka floskelbarometern?

Nej den är redan trasig pga dig och några forumhöger till Laughing

Lamt. Vill du försöka igen?

varför ?

Det gick ju inte så bra sist.

enligt dig ja ... men nu bryr jag väl inte mig så mycket om hur roligt du tycker det var, spec inte när ditt inte var mycket annorlunda

Nu var det Dao jag kommenterade.

Japp...och jag kommenterade dig

Sleep

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:25