Sniperace 2015-11-14, 15:02
ericTheDog skrev: Infra skrev: ericTheDog skrev:Dessa vänstermuppar. Av någon anledning tar de sig friheten att på sociala medier skriva sina vänner på näsan vad man ska och får tycka i diverse frågor.
Men vad ska jag tycka om terrordåden i Paris?
Känner mig förvirrad. Mina vänstervänner har inte skrivit vad man får tycka. Helt tyst.
Vad väntar du dej? Ska vi klappa i händerna?
men jag vet några som är glada i dag.
Jag vet ärligen inte vad jag ska vänta mig. Det är väl rätt få som klappar händerna offentligt. Samtidigt ser jag inte röken av några reaktioner från dessa empatiska vänstermuppar. Det är ganska solklart att det har med gärningsmännen att göra. Hade detta varit en Breivik-kopia så hade sociala medier varit översvämmade av fördömanden.
Sniper,
Har också sett saker i den stilen. Har dock inte sett någon som fördömer alla muslimer.
Nej inte jag heller 100% av dem jag talat med fördömer just islamister inte de som bara kallas muslimer pga härkomst.
Testa att fråga dem som kallas muslimer om de tror på Allah och mohammed och anser att man måste följa koranen.
90%, minst av dessa säger nej och att detta är sagor, det betyder att de inte är muslimer.
Skulle de tro på dessa sagor blir nästa fråga vad de aner om koranens ord att avfällingar från islam ska straffas, svarar de ja på det då avskyr jag dem eftersom de då är farliga och inte respekterar religionsfriheten.
Den dom däremot inte bryr sig har jag inget emot.
Nu hoppas jag att Frankrike ställer upp med militär mot is överallt där dessa svin verkar islamismen måste utrotas som den sjukdom den är!