Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
redalert
F.I.S.T
Sossar ee lata
7 posters

    Vad har vi att säga om denna framtid?

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Sniperace 2013-05-27, 15:53

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:BULLSHIT, islamismen leder till DIKTATUR och teokrati där människorna inte har mycket att säga till om.

    Bara för att du säger det?

    Som jag skrev tidigare: Läs på lite innan du börjar med din extremism.

    Här är en bra början:

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Islamism

    "Inom den islamistiska rörelsen finns såväl moderata demokratiska partier som extremistiska militanta grupper."

    så finns det säkert inom NAZISMEN och FASCISMEN med eller hur? *asg*

    vilka islamistiskt styrda länder är demokratier med religionsfrihet osv osv?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Sniperace 2013-05-27, 15:53

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    I markaryd finns idag väldigt många från Somalia och Afghanistan
    Jag tror denna 40-åriga kvinna gärna sluppit denna terror

    SD var inte ditt parti va ? ... men du gillar att det går bra för dom Rolling Eyes

    Nej, jag gillar INTE när det sker sådana här saker som tyvärr gynnar SD.

    Hade sådant inte sskett i den omfattning det gör skullem SD inte få den skjutsen framåt, och sedan sert vi ju hur extremvänstewrn ger lika stor skjuts genom att underblåsa dessa kravaller och att negligera de problem vi har

    Och sådana som du utnyttjar kravallerna för att sprida ditt hat!

    du meat5 att vi ska vara tysta om dessa inte nämna dem och sopa det under mattan? *asg_*_
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Sniperace 2013-05-27, 15:55

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    I markaryd finns idag väldigt många från Somalia och Afghanistan
    Jag tror denna 40-åriga kvinna gärna sluppit denna terror

    SD var inte ditt parti va ? ... men du gillar att det går bra för dom :[b]roll:

    Nej, jag gillar INTE när det sker sådana här saker som tyvärr gynnar SD.

    Hade sådant inte sskett i den omfattning det gör skullem SD inte få den skjutsen framåt, och sedan sert vi ju hur extremvänstewrn ger lika stor skjuts genom att underblåsa dessa kravaller och att negligera de problem vi har

    vilka sitter vid makten sedan 7 år tillbaka ?

    Och nästa följdfråga, hur kan det då vara vänsterns fel att SD får sympatier ? .... Du pratar mot dig själv

    jo för att det visar sig att extremvänstergrupperingen är med och organiserar dessa kravaller och gör vad de kan för att de ska bli stora och våldsamma, på det sätter reagerar vnaliga mäniskor och sökewr sig mot sd istället för denna våldsvänster
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 16:38

    Sniperace skrev:du meat5 att vi ska vara tysta om dessa inte nämna dem och sopa det under mattan? *asg_*_

    Så det anser jag, trots att jag hävdat det rakt motsatta?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Sniperace 2013-05-27, 16:41

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:du meat5 att vi ska vara tysta om dessa inte nämna dem och sopa det under mattan? *asg_*_

    Så det anser jag, trots att jag hävdat det rakt motsatta?

    och ändå far du i taket när det kommer inlägg om detta beteende?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 16:42

    Sniperace skrev:så finns det säkert inom NAZISMEN och FASCISMEN med eller hur? *asg*

    vilka islamistiskt styrda länder är demokratier med religionsfrihet osv osv?

    Nej, sådant finns INTE inom fascism och nazism.

    Vilka "islamistiskt styrda länder" syftar du till?

    Läs min länk, för där står det också vad skillnaden är mellan islamiskt styrda länder och islamistiskt styrda länder...

    Snälla - LÄS PÅ lite, för en gång skull...

    Det blir lite pinsamt, för dig mest, om jag skall vara din lärare samtidigt som vi debatterar...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 16:43

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:du meat5 att vi ska vara tysta om dessa inte nämna dem och sopa det under mattan? *asg_*_

    Så det anser jag, trots att jag hävdat det rakt motsatta?

    och ändå far du i taket när det kommer inlägg om detta beteende?

    Jag har inte "farit i taket" någon gång. Jag tycker bara ni har fel som ENBART stannar på individnåvå - och blir förbannade om man försöker vidga vyerna lite...
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  F.I.S.T 2013-05-27, 19:06

    Sniperace skrev: vanliga människor och söker sig mot SD

    Järnrör
    Rolling Eyes
    Sniperace skrev:istället för denna våldsvänster

    hur många är "våldsvänstern" AFA ? ... och vad har de med de 8 politiska riksdagspartierna att göra ?

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  redalert 2013-05-27, 19:57

    Fuck fistfuckern! Evil or Very Mad
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty målmedvetenhet

    Inlägg  Gandalf 2013-05-27, 21:23

    hur många är "våldsvänstern" AFA ? ... och vad har de med de 8 politiska riksdagspartierna att göra ?

    Dom är tillräckligt många för att skapa det slags kaos dom är ute efter, allt för att skapa polisstaten enl vänsteraktivisterna BaderMainhofligan, som enligt de själva kommer att leda till den samhällsrevolution som till sist föranleder den kommunistiska idealdiktaturstaten!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 21:40

    Gandalf skrev:hur många är "våldsvänstern" AFA ? ... och vad har de med de 8 politiska riksdagspartierna att göra ?

    Dom är tillräckligt många för att skapa det slags kaos dom är ute efter, allt för att skapa polisstaten enl vänsteraktivisterna BaderMainhofligan, som enligt de själva kommer att leda till den samhällsrevolution som till sist föranleder den kommunistiska idealdiktaturstaten!

    Här blandas det friskt, vill jag lova. Släng i lite islamister, niggers och blattar - så har du nått traditionell högernivå i dina inlägg! Very Happy
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Fniss

    Inlägg  Gandalf 2013-05-27, 21:47

    Här blandas det friskt, vill jag lova. Släng i lite islamister, niggers och blattar - så har du nått traditionell högernivå i dina inlägg!

    Din bottennivå blir allt tydligare,,,fniss
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 22:44

    Gandalf skrev:Här blandas det friskt, vill jag lova. Släng i lite islamister, niggers och blattar - så har du nått traditionell högernivå i dina inlägg!

    Din bottennivå blir allt tydligare,,,fniss

    Ja, du lär känna igen dig! Wink
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Antydan

    Inlägg  Gandalf 2013-05-27, 23:16

    Ja, du lär känna igen dig!

    Knappast, din bottennivå når jag aldrig.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Dao 2013-05-27, 23:18

    Gandalf skrev:Ja, du lär känna igen dig!

    Knappast, din bottennivå når jag aldrig.

    Du måste lämna den först...
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Först upp

    Inlägg  Gandalf 2013-05-27, 23:36

    Du måste lämna den först...

    Visst blir jag först, eftersom du aldrig kommer att kunna kravla dig upp.

    Sponsored content


    Vad har vi att säga om denna framtid? - Sida 2 Empty Sv: Vad har vi att säga om denna framtid?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:31