Och där kom den... Secrist med byxorna nere... igen...
Lika förutsägbar som fröken Ur.....
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Det verkar som om FN, enligt forumhögern, bara sköter sitt jobb när FN backar upp någon av USA:s ständiga krig, eller Israels terror, men varje gång de ställer krav på USA eller Israel så är de "dumma"!
Och jo, sådana här beslut HAR betydelse - men inte som du hävdar, utan för att klart och tydligt visa att det finns en opinion mot stormakternas agerande. Det finns massor av sådana dokument, och de kännetecknas mest av att USA i vanlig ordning blockerar FN i praktiken, och forumhögern hävdar att dessa dokument är "oviktiga"!
Fniss. Bara USA. Aldrig annat än USA
Du vet om att det finns andra länder med kärnvapen va?
RedCloud skrev:Du vet om att det finns andra länder med kärnvapen va?
Och SDsecrist förfaller till kindergartennivå VARJE gång han förlorat debatten.....suck
Vet du det då?
RedCloud skrev:Vet du det då?
Javisst, men jag är inte så feg att jag tar upp det som argument i en debatt som handlar om USA, det gör bara fegisar.....
Så det är förbjudet att tala om andra länder än USA?
Varför är jag inte förvånad?
formsvackan skrev:Jag nöjer mig fullständigt med att läsa alla lustigheter du kläcker ur dig. Dina fantastiska fantasier, logiska kullerbyttor och annat, för gagnande av allmän munterhet, hastigt påkommet hittepå är allt som oftast oslagbart, d.v.s. tills du i vanlig ordning överträffar dig själv igenRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Med tanke på vad du förmodligen betraktar som "normalt" är jag glad och tacksam för denna bristRedMentalCase skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Det verkar som om FN, enligt forumhögern, bara sköter sitt jobb när FN backar upp någon av USA:s ständiga krig, eller Israels terror, men varje gång de ställer krav på USA eller Israel så är de "dumma"!
Och jo, sådana här beslut HAR betydelse - men inte som du hävdar, utan för att klart och tydligt visa att det finns en opinion mot stormakternas agerande. Det finns massor av sådana dokument, och de kännetecknas mest av att USA i vanlig ordning blockerar FN i praktiken, och forumhögern hävdar att dessa dokument är "oviktiga"!
Fniss. Bara USA. Aldrig annat än USA
Den terapin som skulle få normalt folk av familjen foliekackerlacka finns inte.
Visst foliedåre. Du har inte ens förmåga att läsa igenom vad du och dina sinnessjuka syskon producerar här dagarna i ända.
Handlade inte debatten om att förbjuda kärnvapen?RedCloud skrev:Vet du det då?
Javisst, men jag är inte så feg att jag tar upp det som argument i en debatt som handlar om USA, det gör bara fegisar.....
Handlade inte debatten om att förbjuda kärnvapen?
Du menar alltså att den handlade om att förbjuda just USA's kärnvapen?
Terrorbalansen har fungerat pga av att dessa vapen ännu inte har funnits i händerna på fullständiga galningar.