Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
formsvackan
Sniperace
Thetaxpayer
RedCloud
Secrist
10 posters

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  RedCloud 2013-05-14, 19:17


    Och där kom den... Secrist med byxorna nere... igen...

    Lika förutsägbar som fröken Ur.....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  Secrist 2013-05-14, 21:38

    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Det verkar som om FN, enligt forumhögern, bara sköter sitt jobb när FN backar upp någon av USA:s ständiga krig, eller Israels terror, men varje gång de ställer krav på USA eller Israel så är de "dumma"!

    Och jo, sådana här beslut HAR betydelse - men inte som du hävdar, utan för att klart och tydligt visa att det finns en opinion mot stormakternas agerande. Det finns massor av sådana dokument, och de kännetecknas mest av att USA i vanlig ordning blockerar FN i praktiken, och forumhögern hävdar att dessa dokument är "oviktiga"!

    Fniss. Bara USA. Aldrig annat än USA Smile

    Och där kom den... Secrist med byxorna nere... igen...

    Du vet om att det finns andra länder med kärnvapen va?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  RedCloud 2013-05-14, 21:52

    Du vet om att det finns andra länder med kärnvapen va?

    Och SDsecrist förfaller till kindergartennivå VARJE gång han förlorat debatten.....suck
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  Secrist 2013-05-14, 21:56

    RedCloud skrev:
    Du vet om att det finns andra länder med kärnvapen va?

    Och SDsecrist förfaller till kindergartennivå VARJE gång han förlorat debatten.....suck

    Vet du det då?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  RedCloud 2013-05-14, 21:58

    Vet du det då?

    Javisst, men jag är inte så feg att jag tar upp det som argument i en debatt som handlar om USA, det gör bara fegisar.....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  Secrist 2013-05-14, 22:04

    RedCloud skrev:
    Vet du det då?

    Javisst, men jag är inte så feg att jag tar upp det som argument i en debatt som handlar om USA, det gör bara fegisar.....

    Så det är förbjudet att tala om andra länder än USA? Varför är jag inte förvånad?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  RedCloud 2013-05-14, 22:14


    Så det är förbjudet att tala om andra länder än USA?

    Absolut inte, men det verkar vara förbjudet att kritisera terrorstaten USA i din förkrympta lilla värld.

    Varför är jag inte förvånad?

    Vem vet ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  redalert 2013-05-14, 22:19

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Det verkar som om FN, enligt forumhögern, bara sköter sitt jobb när FN backar upp någon av USA:s ständiga krig, eller Israels terror, men varje gång de ställer krav på USA eller Israel så är de "dumma"!

    Och jo, sådana här beslut HAR betydelse - men inte som du hävdar, utan för att klart och tydligt visa att det finns en opinion mot stormakternas agerande. Det finns massor av sådana dokument, och de kännetecknas mest av att USA i vanlig ordning blockerar FN i praktiken, och forumhögern hävdar att dessa dokument är "oviktiga"!

    Fniss. Bara USA. Aldrig annat än USA Smile

    Den terapin som skulle få normalt folk av familjen foliekackerlacka finns inte.
    Med tanke på vad du förmodligen betraktar som "normalt" är jag glad och tacksam för denna brist Very Happy

    Visst foliedåre. Du har inte ens förmåga att läsa igenom vad du och dina sinnessjuka syskon producerar här dagarna i ända.
    Jag nöjer mig fullständigt med att läsa alla lustigheter du kläcker ur dig. Dina fantastiska fantasier, logiska kullerbyttor och annat, för gagnande av allmän munterhet, hastigt påkommet hittepå är allt som oftast oslagbart, d.v.s. tills du i vanlig ordning överträffar dig själv igen Very Happy

    Är detta den vanliga fokusförskjutningen från dina egna tillkortakommanden? clown cyclops Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-14, 22:21

    RedCloud skrev:
    Vet du det då?

    Javisst, men jag är inte så feg att jag tar upp det som argument i en debatt som handlar om USA, det gör bara fegisar.....
    Handlade inte debatten om att förbjuda kärnvapen?
    Du menar alltså att den handlade om att förbjuda just USA's kärnvapen?

    Faktum är att världen troligtvis hade varit i betydligt sämre skick om inte kärnvapnen hade existerat. Detta pga att länderna som haft dem inte velat riskera att bli drabbade själva som Japan. Terrorbalansen har fungerat pga av att dessa vapen ännu inte har funnits i händerna på fullständiga galningar.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2013-05-14, 22:22

    Absolut inte, men det verkar vara förbjudet att kritisera terrorstaten USA i din förkrympta lilla värld.

    Dags att leva upp till dina egna högtravande påståenden då. Är det nu du ska börja?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  RedCloud 2013-05-14, 22:25

    Handlade inte debatten om att förbjuda kärnvapen?

    ehhh jo

    Du menar alltså att den handlade om att förbjuda just USA's kärnvapen?

    ehh nej

    Terrorbalansen har fungerat pga av att dessa vapen ännu inte har funnits i händerna på fullständiga galningar.

    du är fri att tro på sådana stolleprov...

    Sponsored content


    Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt - Sida 2 Empty Sv: Att förbjuda kärnvapen smäller inte vidare högt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 05:34