+8
GustavAnder
fredrik rahm70
blueheaven
theward
Sossar-e-lata
Regndrottning
MartinLindgren
Redvictory
12 posters
Fredrik och Blåfront försöker spela golf!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Fickpingis har man ju hört talas om, men fickgolf, hur spelar dom det på två man,
glider spelarna ner i varandras fickor, eller...?
glider spelarna ner i varandras fickor, eller...?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Smaklös och löjlig tråd.
Skapt enbart för att mobba.
Hur gamla är ni egentligen?
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 4
åldern spelar ingen roll
martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 5
nog är den meningslös så det förslår
Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
Fast det är ju mest sånt här, som verkar funka på forumet.
Alltså kan man anta att, det är detta många forumister vill syssla med
blueheaven- Antal inlägg : 5228
Killen sysslar inte med annat!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
killen?? är det redvictory ni menar har han väl ett 50-60tal kanske mera....liknande hat /mobbing trådar med mitt namn.
så är dom i dom fyras gäng
snacka om besatt=)
=)
blueheaven- Antal inlägg : 5228
fredrik rahm (namnnappad) skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
killen?? är det redvictory ni menar har han väl ett 50-60tal kanske mera....liknande hat /mobbing trådar med mitt namn.
snacka om besatt=)
=)
Ja killen är svinet redloser!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
blueheaven skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
snacka om besatt=)
=)
Ja killen är svinet redloser!
redJUNIOR..snarare.. han gör ju som stora red-senior=)
eller "ledaren" som redsenior kallas i dom fyras gäng=)
Tyck vad du vill jag tycker filmen är kul! sen kan du ju ryta till när Fredrik och blåfront startar rena personangreppstrådar riktad till mig eller mig och RedCloud! för om du missat det så har de startat flera stycken!
Jag tycker inte man kan kalla en rolig film för mobbing! det kan stå för dig Regndrottningen!
Redvictory skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
Tyck vad du vill jag tycker filmen är kul! sen kan du ju ryta till när Fredrik och blåfront startar rena personangreppstrådar riktad till mig eller mig och RedCloud! för om du missat det så har de startat flera stycken!
Jag tycker inte man kan kalla en rolig film för mobbing! det kan stå för dig Regndrottningen!
"Someone´s gotta be the bigger man"
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
Och du inbillar dig att DU är RÄTT person att uttala dig om detta!du kliver ju in i alla debatter och vomerar dina äckliga komentarer !
- Inlägg 13
psst the bigger man
Redvictory skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
Och du inbillar dig att DU är RÄTT person att uttala dig om detta!du kliver ju in i alla debatter och vomerar dina äckliga komentarer !
jag håller med dig RV, men vi kanske ska ignorera nötterna istället för att ge dem näring i fortsättningen
Svårt är det men, vi kan väl försöka...
För då kommer de verkligen att framstå som de idioter de faktiskt beter sig som
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Kör på Red Viktory, Dreamteamet nåste bekämpas med det enda sättet dom känner till, nämligen sin egen medicin,
Sen om det inte faller drottningen i smaken, kan inte hjälpas, hon kanske är sin tomtes drottning därhemma, men hon är inte forumets regent?
Tycker nog drottningen är lite gåtfull, ena dagen går hon själv i närkamp med Mr. Rahm och Mr. Blue, för att nästa dag sluta upp bakom herrarna, [
Sen om det inte faller drottningen i smaken, kan inte hjälpas, hon kanske är sin tomtes drottning därhemma, men hon är inte forumets regent?
Tycker nog drottningen är lite gåtfull, ena dagen går hon själv i närkamp med Mr. Rahm och Mr. Blue, för att nästa dag sluta upp bakom herrarna, [
- Inlägg 15
Det kallas sunt förnuft Martin
martin7lindgren skrev:Kör på Red Viktory, Dreamteamet nåste bekämpas med det enda sättet dom känner till, nämligen sin egen medicin,
Nåt både RD och jag har gott om......
Att varken hon eller jag gilar ovannämdas metoder står klart, dock gillar vi inte heller alltid andras metoder mot dem.
Det kan väl inte vara så svårt att förstå??
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 16
etfer..
Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Ja de verkar sannerligen inte ha alla hästar hemma, om man har en vuxen standard.
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Ja de verkar sannerligen inte ha alla hästar hemma, om man har en vuxen standard.
Och KKK- medlemmar har något annat att tillägga ??
GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Ingen av er är kapabel till att uttala er om oss! ni befinner er nämligen i ett psykotiskt tillstånd och fjärmar er därmed från verkligheten!
sen att ni coachas av NSF och Folkfronten gör ju inte saken bättre!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
KickTheRasist skrev:GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Va inga könsord? Vad har hänt?
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Du kan få alltid en lollipop for free
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 21
vem vet
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Men nu vet vi ju inte vad mannen som sparkar sig själv i huvet hela tiden , ktr, menar med KKK. Det kan ju vara en förkortning för nåt könsord i hans störda värld.
GustavAnder skrev:Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:GustavAnder skrev:Sossar-e-lata skrev:martin och RC samt RV är inte vuxna, de är barn, de jobbar inte, inte barn heller, de gnäller, det gör barn också, de tycker synd om sig själva det gör barn också, de lever på andra, det gör barn också etc etc.....
Men nu vet vi ju inte vad mannen som sparkar sig själv i huvet hela tiden , ktr, menar med KKK. Det kan ju vara en förkortning för nåt könsord i hans störda värld.
Har jag inte sagt åt dig att du och dina smygnazzar INTE är i skick att uttala er om andra här på forumet GustavAnder! ni aspirerar och vomerar då ni ej fått ert dagsbehov av psykofarmaka! ni åker in och ut på psykakuten och det ser sannerligen inte ljust ut för er! Lycka till med nästa behandling (elchockerna)
Blåfront- Antal inlägg : 5440
Redvictory skrev:Regndrottning skrev:Smaklös och löjlig tråd.
Vem började starta med personangreppstrådar redan på AC?
Vem är det som kommit med falska förtal?
Vem kallar mig nazze på falska grunder?
citat:
"Vem började starta med personangreppstrådar redan på AC?"
Du
citat:
"Vem är det som kommit med falska förtal?"
Du
citat:
"Vem kallar mig nazze på falska grunder?"
Hahahha vad är det som du försöker att göra här ??
En lam utifrån en core nazze - pedo !!
Hahhahah du är roligt.
Heil Sega pedo Kuken !!
"Vem började starta med personangreppstrådar redan på AC?"
Du
citat:
"Vem är det som kommit med falska förtal?"
Du
citat:
"Vem kallar mig nazze på falska grunder?"
Hahahha vad är det som du försöker att göra här ??
En lam utifrån en core nazze - pedo !!
Hahhahah du är roligt.
Heil Sega pedo Kuken !!
SiP- Antal inlägg : 4427
Har du bytt hjälm för att få rum med egot RV???
men nu förstår jag varför du är så aggresiv...du får sluta att leka så hårda lekar
men nu förstår jag varför du är så aggresiv...du får sluta att leka så hårda lekar