formsvackan 2013-04-28, 18:45
RedMentalCase skrev:Du foliet, du har som vanligt ingen som helst aning om vad du dillar om, du letar upp diverse lines från nätet som du inbillar dig stödjer ditt dravel.
Nu är det så att jag och många med mig bildar våra uppfattningar utifrån tillgänglig information, inte som du utifrån fördomar och fantasier.
RedMentalCase skrev:Internet kom till för att dela infromation,
Utan att gå in på nätets ursprung kan vi vara ense om att det idag är ett hyfsat bra verktyg för informationsdelning. Figurer som du får allt svårare att få gehör för era lögner och fantasier.
RedMentalCase skrev:idioter som du har gjort det till en plats där pajaser som du letar upp vad ni tror stödjer era pajaserier.
Det du nu kallar "pajaserier" är bl.a. ett uttalande från chefsåklagaren som hanterar ärendet. Att dina fantasier skulle ha en högre sanningshalt betvivlar jag starkt.
Jag förstår att du förbannar nätet som gör livet allt svårare för dig. Inte nog med att det idag finns tillgång till obegränsat med information som kullkastar de flesta av dina krokiga teorier, det går även att den vägen spåra många av dina egna tidigare häpnadsväckande klavertramp.
Jag förstår som sagt att du förbannar utvecklingen