Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
ericTheDog
Dao
Vercingetorix
Sniperace
redalert
Thetaxpayer
R.O.F.L
formsvackan
RedCloud
13 posters

nyliberalerna lika korkade här som over there....

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

nyliberalerna lika korkade här som over there.... - Sida 7 Empty Sv: nyliberalerna lika korkade här som over there....

Inlägg  ericTheDog 2013-04-28, 21:57

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Ja, den är lite annorlunda än den du har att debatten dödas för att du blir emotsagd och överbevisad Smile

Nej, debatten blir förstörd när högern kommer in med förlöjliganden, överdrifter, lögner och personangrepp!

Det krävs sakargument om du skall överbevisa något, vilket du sällan ens försöker med... Du bara upprepar samma påståenden om och om igen, som en skiva som hakat upp sig.
    cheers santa

Ja, dina evinnerliga smajlisar igen... Det är ju ett alternativ...

Kan du inte ta den där fåniga "l o l"-skylten också, och de där *fniss, fniss* som får dig att verka så... intelligent..!? Smile

En rejäl skopa skit - rätt i nyllet på ditt överhuvud - kackerlackan.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

nyliberalerna lika korkade här som over there.... - Sida 7 Empty Sv: nyliberalerna lika korkade här som over there....

Inlägg  Dao 2013-04-28, 22:13

ericTheDog skrev:En rejäl skopa skit - rätt i nyllet på ditt överhuvud - kackerlackan.

Jaha ja...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-04-28, 22:14

ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Ja, den är lite annorlunda än den du har att debatten dödas för att du blir emotsagd och överbevisad Smile

Nej, debatten blir förstörd när högern kommer in med förlöjliganden, överdrifter, lögner och personangrepp!

Det krävs sakargument om du skall överbevisa något

Gapskratt i kubik. Då ska vi kanske vara glada att nästan alla peronangrepp etc. kommer från familjen kackerlacka. De förstör inte debatten eftersom de aldrig kunnat debattera.

Och dessa två påståenden i samma mening! Utan att märka själv..!? Very Happy
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-04-28, 22:29

Dao skrev:Och dessa två påståenden i samma mening! Utan att märka själv..!? Very Happy
    Begär du inte litet väl mycket nu ?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-04-28, 23:00

Dao skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:

Gapskratt i kubik. Då ska vi kanske vara glada att nästan alla peronangrepp etc. kommer från familjen kackerlacka. De förstör inte debatten eftersom de aldrig kunnat debattera.

Och dessa två påståenden i samma mening! Utan att märka själv..!? Very Happy

Jag skrev dem för att få nöjet att skratta åt dig.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-04-28, 23:01

formsvackan skrev:
    Dao skrev:Och dessa två påståenden i samma mening! Utan att märka själv..!? Very Happy
    Begär du inte litet väl mycket nu ?

Jag bara blir så fascinerad ibland. De skjuter sig själva i foten, men märker det inte!!!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-04-28, 23:01

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Men det går bra att diskutera Hitler och Nazityskland. Tror du inte alla tycker likadant om detta?

Det går bra att diskutera vad ni vill, med de som vill diskutera med dig om detta.

JAvisst och om du vill eller inte vill skiter nog de flesta i *asg*

Eric verkar bli väldigt illa berörd, dock...

Och ja - jag vet er inställning gentemot de som säger emot er...

Illa berörd?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-04-28, 23:02

ericTheDog skrev:Jag skrev dem för att få nöjet att skratta åt dig.

Ja, det kan ju förklara många av dina inlägg tidigare, då...

Men ok - om du går igång på sånt...
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-04-29, 00:40

Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Jag skrev dem för att få nöjet att skratta åt dig.

Ja, det kan ju förklara många av dina inlägg tidigare, då...

Men ok - om du går igång på sånt...

Japp, du begriper inte skillnaden på småtjafs som att kalla er "familjen kackerlacka" o.s.v. När jag talar om personliga påhopp handler det om vänstermuppar som kallat mig brunhöger, rasse-nazze, pedofil m.m m.m

Men återigen så var det inte det saken gällde, utan det var specifikt uttrycket rasse-nazze, brunhöger o.s.v. Om nu ni vänstermuppar menar allvar med ert avståndstagande av kommunitregimen i NK så får ni nog acceptera att ingen forumhöger står bakom Hitlers nazityskland heller.

Nåväl, du begrep inte detta där och då och begriper troligen inte mer nu.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-04-29, 01:13

ericTheDog skrev:ingen forumhöger står bakom Hitlers nazityskland heller.
    INGEN ALLS på forumet gör detta. I alla fall inte medvetet.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-04-29, 01:25

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:

Det krävs sakargument om du skall överbevisa något, vilket du sällan ens försöker med... Du bara upprepar samma påståenden om och om igen, som en skiva som hakat upp sig.
    cheers santa

Ja, dina evinnerliga smajlisar igen... Det är ju ett alternativ...

Kan du inte ta den där fåniga "l o l"-skylten också, och de där *fniss, fniss* som får dig att verka så... intelligent..!? Smile

Du menar som när KP-RC kör sina "fniss" och "puke"? Har aldrig sett dig ha några synpunkter på det? Rolling Eyes
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-04-29, 09:13

RedMentalCase skrev:Men herrejisses, kan ingen i daorens närhet gen nåt slags piller så hen somnar in för kvällen , typ.

Hen verkar ju redan somnat in för gott! Laughing
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-04-29, 09:15

ericTheDog skrev:
    Dao skrev:

Nejmen vaddå?

Vänstern gör aldrig några fel inte ens rc och rv enligt dao's sanslöst skruvade omvärldsanalys! Laughing
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-04-29, 10:26

ericTheDog skrev:Japp, du begriper inte skillnaden på småtjafs som att kalla er "familjen kackerlacka" o.s.v. När jag talar om personliga påhopp handler det om vänstermuppar som kallat mig brunhöger, rasse-nazze, pedofil m.m m.m

Men återigen så var det inte det saken gällde, utan det var specifikt uttrycket rasse-nazze, brunhöger o.s.v. Om nu ni vänstermuppar menar allvar med ert avståndstagande av kommunitregimen i NK så får ni nog acceptera att ingen forumhöger står bakom Hitlers nazityskland heller.

Nåväl, du begrep inte detta där och då och begriper troligen inte mer nu.

Så om man uttrycker flera gånger att man inte gillar regimen i Nordkorea, så manar man "inte allvar" - och då kan ni fritt "gilla nazityskland"?

Nej, jag begriper faktiskt inte hur du fungerar, människa...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-04-29, 10:28

Secrist skrev:Du menar som när KP-RC kör sina "fniss" och "puke"? Har aldrig sett dig ha några synpunkter på det? Rolling Eyes

Varför skulle jag? Ansvarar inte alla för sina egna inlägg? Jag lyfter fram det bemötande jag får, då jag finner det smått barnsligt - och destruktivt...
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-04-29, 10:52

Dao skrev:
    Secrist skrev:Du menar som när KP-RC kör sina "fniss" och "puke"? Har aldrig sett dig ha några synpunkter på det? Rolling Eyes

Varför skulle jag? Ansvarar inte alla för sina egna inlägg? Jag lyfter fram det bemötande jag får, då jag finner det smått barnsligt - och destruktivt...

fniss....puke

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:34