Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk.

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk. Empty Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk.

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-11, 12:44

Angående snacket om NSAs övervakning, hur naiva och korkade är folk i gemen?

Facebook och allt annat på nätet är ju öppna offentliga nätverk, fattar folk inte att allt som skrivs där blir tillgängligt för alla, inklusive underrättelsetjänster. Om underrättelsetjänsterna INTE hade letat efter info där hade du ju begått grava tjänstefel.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk. Empty Sv: Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk.

Inlägg  formsvackan 2013-06-11, 13:02

RedMentalCase skrev:Angående snacket om NSAs övervakning, hur naiva och korkade är folk i gemen?

Facebook och allt annat på nätet är ju öppna offentliga nätverk, fattar folk inte att allt som skrivs där blir tillgängligt för alla, inklusive underrättelsetjänster. Om underrättelsetjänsterna INTE hade letat efter info där hade du ju begått grava tjänstefel.
    Det är inte riktigt samma sak som att farbror staten lagrar alla dina beslut och åsikter i evinnerlig tid. Tänk efter en stund så inser du säkert faran med detta. I din akt skulle då återfinnas bl.a. följande påståenden.

lottodragningarna är riggade
    USA har investerat 25 miljarder dollar i en oljeledning på ena sida Kaspiska havet för att transportera gasen på den andra sidan havet
    Obamas rådgivare är en en avdankad politiker
    Usain Bolt är dopad
    GM ska börja tillverka Trabant
    "Döden på larvfötter" är en historiebok
    det finns en knypplingsmyndighet
    Magnecylen blir defekt om staten äger apoteken
    utveckling nya bilmodeller kräver bara ett garage, en svets och en Biltemakatalog
    m.m. m.m

Dessa dina egna fantasifoster försöker du ju själv förtvivlat få oss andra att glömma bort och borde inte vara allt för intresserad av att de sparas till eftervärlden i något statligt övervakningsregister Very Happy .
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk. Empty Sv: Vad förvånas och förfasas man över?, hur korkade är folk.

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-11, 13:08

När en tokaskalle som foliet säger att man ska " tänka efter.." då ringer ju alla varningsklockor...lol

Och när det sen följs av en radda lögner som får en att ifrågasätta foliets mentala hälsa så är det ju klippt.

Du är inte lite galen och nojad angående mig foliet, sök hjälp, och sluta ljug!

Och tack, ditt megatroll, för att du ännu en gång gör allt för att sabba en tråd, gammal som du är befinner du dig på en 4 årings nivå, socialt sett, du verkar inte ett dugg bekymrad över det faktumet,skrämmande.

Alltså , din gamle sunkne röding, detta forum existerar inte och roterar inte runt din superljugande och trollliknande person, kan du inte få in det i din skalle efter 10 år ?

Den här tråden handlade om att folk i allmänhet är jubelkorkade som inte fattar att det man skriver på sociala medier är tillgängligt , tråden handlar inte om en gammal illaluktande rödmupp som foliet, och dennes nojor och ljugeri.

formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-06-11, 13:28

RedMentalCase skrev:När en tokaskalle som foliet säger att man ska " tänka efter.." då ringer ju alla varningsklockor...lol
    Du borde kanske inse att din framförda tro att Google ska läggas ner bara är en önskan om att så ska ske för att klockorna ska sluta ringa. Google är ju som bekant en av dina värsta "fiender" Very Happy

RedMentalCase skrev:Den här tråden handlade om att folk i allmänhet är jubelkorkade som inte fattar att det man skriver på sociala medier är tillgängligt.
    Naturligtvis är allt man lägger ut på nätet tillgängligt för andra. Det är väl själva vitsen med att lägga ut det. eller hur.

Att hemliga myndigheter i hemliga register lagrar information om dina telefonsamtal, dina mail, dina använda sökbegrepp, dina besökta sidor på nätet, dina bilder, dina uttryckta åsikter, dina bankkonton, dina konsumtionsvanor, dina resor, ditt rörelsemönster, din bekantskapskrets m.m. är dock kanske inte riktigt samma sak.

Om du redan idag har problem med att dina dumheter hittas via Google, hur blir det då imorgon?
    Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2013-06-11, 13:38

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:När en tokaskalle som foliet säger att man ska " tänka efter.." då ringer ju alla varningsklockor...lol
    Du borde kanske inse att din framförda tro att Google ska läggas ner bara är en önskan om att så ska ske för att klockorna ska sluta ringa. Google är ju som bekant en av dina värsta "fiender" Very Happy

RedMentalCase skrev:Den här tråden handlade om att folk i allmänhet är jubelkorkade som inte fattar att det man skriver på sociala medier är tillgängligt.
    Naturligtvis är allt man lägger ut på nätet tillgängligt för andra. Det är väl själva vitsen med att lägga ut det. eller hur.

Att hemliga myndigheter i hemliga register lagrar information om dina telefonsamtal, dina mail, dina använda sökbegrepp, dina besökta sidor på nätet, dina uttryckta åsikter, dina konsumtionsvanor, dina resor och rörelsemönster m.m. är dock kanske inte riktigt samma sak.

Om du redan idag har problem med att dina dumheter hittas via Google, hur blir det då imorgon?
    Very Happy

Jag ser/läser att du roar dig svackan, ibland undrar jag om rmc/gustavander finns på riktigt pga av alla tokigheter han klämmer ur sig.
    //Niklas
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-06-11, 13:44

berralarzon skrev:Jag ser/läser att du roar dig svackan
    Jo, man kan ju inte bara dricka hojt hela dagarna.
    berralarzon skrev:ibland undrar jag om rmc/gustavander finns på riktigt pga av alla tokigheter han klämmer ur sig.
    //Niklas
    Tyvärr är nog hans existens inget du kan betvivla. Att han märks så mycket är dock ett samhälleligt friskhetstecken. Övervakningen har alltså ännu inte lett till några direkta åtgärder Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-11, 13:45

Ett gammalt troll luktar illa foliet....

Det komiska är väl att allt ditt ljugeri bara belastar ditt konto, fattar du det?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-06-11, 13:50

RedMentalCase skrev:Ett gammalt troll luktar illa foliet....

Det komiska är väl att allt ditt ljugeri bara belastar ditt konto, fattar du det?
    Jag ser inte det komiska i att du hela tiden tvingas kalla dina egna alster för lögner. Du om någon borde vara motståndare till allt vad arkivering heter Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2013-06-11, 13:51

formsvackan skrev:
    berralarzon skrev:Jag ser/läser att du roar dig svackan
    Jo, man kan ju inte bara dricka hojt hela dagarna.
    berralarzon skrev:ibland undrar jag om rmc/gustavander finns på riktigt pga av alla tokigheter han klämmer ur sig.
    //Niklas
    Tyvärr är nog hans existens inget du kan betvivla. Att han märks så mycket är dock ett samhälleligt friskhetstecken. Övervakningen har alltså ännu inte lett till några direkta åtgärder Very Happy

Socialstyrelsen borde verkligen dra in rmc,s "hjärnkirugstillstånd". Smile
    //Niklas
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-06-11, 13:52

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Ett gammalt troll luktar illa foliet....

Jag ser inte det komiska i att du hela tiden tvingas kalla dina egna alster för lögner. Du om någon borde vara motståndare till allt vad arkivering heter Very Happy
    Word!
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-11, 13:54

Ok, sök på google då om dina lottodragningar, det ÄR FOLIET som dyker upp, inte jag, ridå för miffovänstern återigen.

Du är sjuk foliet, så gammal som du är så tycks du behöva hjälp.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-06-11, 14:32

RedMentalCase skrev:Ok, sök på google då om dina lottodragningar, det ÄR FOLIET som dyker upp, inte jag, ridå för miffovänstern återigen.
    GustavAnder i 2009-08-01, 19:56
    Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.
    De spelade system, 10 nummer.

Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
    Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.

GOOGLE Very Happy Very Happy Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2013-06-11, 14:40

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Ok, sök på google då om dina lottodragningar, det ÄR FOLIET som dyker upp, inte jag, ridå för miffovänstern återigen.
    Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.

Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?

Haha!! finns ju också en rätt så kul ordväxling på Klart.se där vår alldeles egen gustavander alias rmc lyckades bli portad med.
    //Niklas
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-06-11, 20:13

berralarzon skrev:
    formsvackan skrev:

Att hemliga myndigheter i hemliga register lagrar information om dina telefonsamtal, dina mail, dina använda sökbegrepp, dina besökta sidor på nätet, dina uttryckta åsikter, dina konsumtionsvanor, dina resor och rörelsemönster m.m. är dock kanske inte riktigt samma sak.

Very Happy

Jag ser/läser att du roar dig svackan, ibland undrar jag om rmc/gustavander finns på riktigt pga av alla tokigheter han klämmer ur sig.
    //Niklas

Foliets kuksugare berra har loggat in! affraid
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-06-11, 21:04

formsvackan skrev:

Öööö? javisst, men du ljög och påstod jag skrivit att lottodragningen var riggad.... gammal som du är , så är du bara ett korkat ljugande illaluktande rött troll.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:16