+6
RedMentalCase
berralarzon
redalert
Secrist
RedCloud
Thetaxpayer
10 posters
En känga till yttrandefrihetens dödgrävare Åsa L
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Och frågeställning var ?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
RedCloud skrev:Och frågeställning var ?
Vad spelar det för roll för dig? Hade du tänkt komma med ett seriöst svar?
Vad spelar det för roll för dig?
Tja, vitsen med ett forum är ju att debattera en sakfråga....läsa tidningar kan man göra ändå....
Hade du tänkt komma med ett seriöst svar?
Utan frågeställning blir det ju lite svårt....
Secrist- Antal inlägg : 32216
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och frågeställning var ?
Vad spelar det för roll för dig? Hade du tänkt komma med ett seriöst svar?
Chansen för det är ungefär lika stor som att hitta ett demokratiskt kommunistland.
redalert- Antal inlägg : 13973
Rc är enbart här för att provocera och förstöra varje form av seriös debatt, det måste väl ha framkommit med all tydlighet vid det här laget?
Chansen för det är ungefär lika stor som att hitta ett demokratiskt kommunistland.
Pajasrassen Sdsecrist kanske kan förklara hur man ska kunna svara på något när frågeställningen saknas ?
redalert skrev:Rc är enbart här för att provocera och förstöra varje form av seriös debatt, det måste väl ha framkommit med all tydlighet vid det här laget?
Klipp dig och skaffa dig ett jobb, pajas.
RedCloud skrev:Chansen för det är ungefär lika stor som att hitta ett demokratiskt kommunistland.
Pajasrassen Sdsecrist kanske kan förklara hur man ska kunna svara på något när frågeställningen saknas ?
Det som saknas är ditt förstånd!
RedCloud skrev:redalert skrev:Rc är enbart här för att provocera och förstöra varje form av seriös debatt, det måste väl ha framkommit med all tydlighet vid det här laget?
Är ganska kortklippt, vill du att jag skall se ut som ett skinhead?
På tal om jobb så skall jag strax fortsätta med det som jag påbörjat!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
redalert skrev:RedCloud skrev:redalert skrev:Rc är enbart här för att provocera och förstöra varje form av seriös debatt, det måste väl ha framkommit med all tydlighet vid det här laget?
På tal om jobb så skall jag strax fortsätta med det som jag påbörjat!
Fortsätta!
Då med att slicka röv på gustavander/rmc det som är din favorit sysselsättning, ingår det i ditt fas3 jobb?
//Niklas
Skulle ju passa din politiska hemvisst lite bättre, så varför inte ?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Jag håller med, dagens "ex"-kommunister är så bittra och förvirrade att de utgör en fara om de får en position i samhället.
Dao- Antal inlägg : 26567
"kommunismen" och förintelsen diskuteras jämt, samt "vänsterns" förhållande med "kommunismen", från alla olika håll utom ett:
Högerns relation och agerande!
När skall vi se en högerstyrd tidning ställa dessa obekvämma frågor?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Vänstern och kommunismen är samma sak. När ska ni förstå det? Ohly sa ju själv att han var stolt kommunist!!
Sossar ee lata skrev:Vänstern och kommunismen är samma sak. När ska ni förstå det? Ohly sa ju själv att han var stolt kommunist!!
Öhhh... nej!
Speciellt är "vänstern" och ER FORM av "kommunism" inte samma sak!
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Vänstern och kommunismen är samma sak. När ska ni förstå det? Ohly sa ju själv att han var stolt kommunist!!
Öhhh... nej!
Hur ser din form av "kommunism" ut ?
R.O.F.L skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Vänstern och kommunismen är samma sak. När ska ni förstå det? Ohly sa ju själv att han var stolt kommunist!!
Öhhh... nej!
Det finns inte en form av kommunism!
Det jag tror på är den grundläggande idén som fanns även före Marx - strävan MOT hierarkiska samhällassystem, mot auktoritism och diktatur.
Det vill säga det som de flesta utttalade kommunister tror på, och som högern aldrig vill veta av!
Dao skrev:"kommunismen" och förintelsen diskuteras jämt, samt "vänsterns" förhållande med "kommunismen", från alla olika håll utom ett:
Men vad menar du nu, påstår du att det finns samröre med någon "liberal diktatur" i svenska högerkretsar eller vad fan menar du, och när du ändå är igång kanske du kan ge något exempel, du störste dåren i ett par skor?
påstår du att det finns samröre med någon "liberal diktatur" i svenska högerkretsar
Varför skryter extremhögern på forumet med sin historielöshet ?
RedCloud skrev:påstår du att det finns samröre med någon "liberal diktatur" i svenska högerkretsar
Varför skryter extremhögern på forumet med sin historielöshet ?
Här sitter en kommunistusling och talar om historielöshet!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
RedCloud skrev:Och frågeställning var ?
För svår för dig.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Dao skrev:R.O.F.L skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Vänstern och kommunismen är samma sak. När ska ni förstå det? Ohly sa ju själv att han var stolt kommunist!!
Öhhh... nej!
Det finns inte en form av kommunism!
Det jag tror på är den grundläggande idén som fanns även före Marx - strävan MOT hierarkiska samhällassystem, mot auktoritism och diktatur.
Det vill säga det som de flesta utttalade kommunister tror på, och som högern aldrig vill veta av!
Tycker du att det går bra för er? Är vänsterexperimentet i nordkorea lyckat?
Det räcker nu. Dessa vänsterexperiment har kostat tillräckligt med onödigt lidande.
ericTheDog skrev:Tycker du att det går bra för er? Är vänsterexperimentet i nordkorea lyckat?
Det räcker nu. Dessa vänsterexperiment har kostat tillräckligt med onödigt lidande.
Har aldrig stött dessa diktaturer, så du får leka martyr mot någon annan...
Dao skrev:ericTheDog skrev:Tycker du att det går bra för er? Är vänsterexperimentet i nordkorea lyckat?
Har aldrig stött dessa diktaturer, så du får leka martyr mot någon annan...
Officiellt nej men vad tycker du innerst inne?
Vad som framkommer på detta forum är att du alltid försvarar dessa diktaturer med näbbar och klor!
P.S. jag förväntar mig inget svar från någon som använder censur och som ensam vill styra debatten som en diktator det visar bara på din feghet och på vänsterns censuriver mot opponenter och visar att jag har rätt från början fast det vet vi ju att jag har det är bara extremister/tokstollar som försöker dilla om något annat, sådana som gör det möjligt att det slutar med en ny diktator i demokratins namn återigen!
» 3 amigos agerar svenska dödgrävare.
» Öppet brev till Ekroth (passar även till SDsecrist & SEEL
» Sanningen bakom "Jobba till 75" kröp fram till slut.
» Lycka till Frankrike!! ni går mot en avgrund....till slut har ni bara "RV" kopior kvar i ert land.......
» Det mesta till de rika, smulor till de fattiga och sjuka.
» Öppet brev till Ekroth (passar även till SDsecrist & SEEL
» Sanningen bakom "Jobba till 75" kröp fram till slut.
» Lycka till Frankrike!! ni går mot en avgrund....till slut har ni bara "RV" kopior kvar i ert land.......
» Det mesta till de rika, smulor till de fattiga och sjuka.