theward 2009-04-15, 21:31
SiP skrev: theward skrev: SiP skrev: Alexi skrev: theward skrev: Alexi skrev: theward skrev: Alexi skrev: Redvictory skrev:
Men du är fortfarande rasist vilket inte är så mycket bättre!
Jag tolerar inte att bli kallad rasist din jävla amöba! Gå och sug på lite mer bidrag ditt äckel. Min vän Saizad hälsar.
Tagga ner med ditt språk nu va.
Tydligen skulle du må bra av, att hålla lite mera koll på dina känsloyttringar.
Att bli så förbenat arg och otrevlig, kan varken var kul för dig och är absolut inte kul för oss andra (forumdeltagarna)
Att bli förlöjligad i samma veva som man blir kallad RASIST när denne inte har något belägg, utan enbart gör det av provokation kan jag bli rasande, ja!
Jag är inte rasist och tänker inte sitta och bli utpekad av ett kadaver..
Sen om vi erkänner det, eller ens vet om det själva. Det är en annan femma
Tycker ändå du övereagerar skapligt mkt, skulle man bli så arg för detta.
Så skulle man få vara "total freakin´ mad" heeela tiden här inne
Vilka "vi"? Vänstern stämplar ju alla "blåa" som rasister.
Och att bli utpekad som rasist vilket är vidrigt är värre än att ex bli kallad för "vänsterpatrask".
Håller med dig, alltid när invandringspolitiken kommer upp så är man rasist för att man är kritisk mot densamma, Djävligt larvigt att ta till den stämpeln när argumenten inte räcker till..
Mig behöver ingen försvara sig för, jag tycker det som sagt finns väldigt många o väldigt stora problem med invandringspolitiken..........
I stort är det väl du och Cleopatra som har en nykter syn på detta, men de flesta blir helt rabiata när någon ens vågar kritisera invandringen.
Ute bland "folk" är invandrarproblematiken ganska välkänd och att de flesta partier blundar för detta, gör att SD, har en reel chans att komma in i riksdan...
Jag kan tycka att just vänsterpartiet är lite för blåögda när det gäller denna fråga. Det är lite för mkt blunda och "gulla".
Förstå mig rätt, jag gillar relativt mkt att vänstern politik, men när det gäller invandringspolitiken.
Så håller jag inte med..............