Detta kan väl ändå inte berott på DEN GLOBALA FINANSKRISEN?
3 posters
Fakta om Moderaterna
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 2
Sv: Fakta om Moderaterna
Nya SSU klipp?
Finns inget som heter fri sjukvård eller menar du att de som arbetar inom vården inte får någon lön?
Finns inget som heter fri sjukvård eller menar du att de som arbetar inom vården inte får någon lön?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
blueheaven skrev:Nya SSU klipp?
se filmen (obs!!! använd haklapp) du kommer bli förvånad över hur mycket skit din höger sysslat med under årens lopp!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 4
Redvictory skrev:blueheaven skrev:Nya SSU klipp?
se filmen (obs!!! använd haklapp) du kommer bli förvånad över hur mycket skit din höger sysslat med under årens lopp!
Hur vore det att sopa rent framför egen dörr först?
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 5
Red V
Leve Anna Sjödin, jävla svartskalle e hennes modell, leve Mona! stöld, kronkalle, fiffel, Leve vänstern! våld, stenkastning, förstöra samt förtrycka oliktänkande!!
Utan att ha träffat dig så är du en av det dummaste jag träffat på, om du är som jag tror en småbarnsmamma, så är du arbetslös och lever på MINA skattepengar, och jag tycker synd om dina barn som skall växa upp i en kommunistmiljö....livet har så mycket att ge!!
Utan att ha träffat dig så är du en av det dummaste jag träffat på, om du är som jag tror en småbarnsmamma, så är du arbetslös och lever på MINA skattepengar, och jag tycker synd om dina barn som skall växa upp i en kommunistmiljö....livet har så mycket att ge!!