Å fy f------n!
+5
x-medborgare
ericTheDog
DMustaine
Secrist
Redvictory
9 posters
Moderaterna!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 3
Sv: Moderaterna!
Nu väntar jag med spänning på muppen att rättfärdiga det ena men fördöma det andra! Jag undrar hur han ska få ihop retoriken
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 4
rv är ingen mupp. Han är en sumprunkare.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 5
För mig ter det sig omöjligt att försvara det ena och fördöma det andra Men fy fan för båda törs jag drista mig till att säga..
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 6
Fusk
För mig ter det sig omöjligt att försvara det ena och fördöma det andra Men fy fan för båda törs jag drista mig till att säga..
Ja, men var inte orolig. RV har livlig fantasi. Han kommer säkert på något som skulle "bevisa" att det är hemskare när Moderaterna sysslar med partifusk än när sossarna fifflar.
Ja, men var inte orolig. RV har livlig fantasi. Han kommer säkert på något som skulle "bevisa" att det är hemskare när Moderaterna sysslar med partifusk än när sossarna fifflar.
- Inlägg 7
Ser ni någon skillnad på provval och riktiga val?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 8
Secrist skrev:För mig ter det sig omöjligt att försvara det ena och fördöma det andra Men fy fan för båda törs jag drista mig till att säga..
Alternativt så ser du aldrig honom i denna tråden igen. Ytterligare ett självmål från RV. Hur orkar han?
- Inlägg 9
Tystnad
Alternativt så ser du aldrig honom i denna tråden igen. Ytterligare ett självmål från RV. Hur orkar han?
Ja, det är ju en annan taktik han frekvent använder sig av. Helt plötsligt blir det total tystnad.
Ja, det är ju en annan taktik han frekvent använder sig av. Helt plötsligt blir det total tystnad.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 10
Secrist skrev:Alternativt så ser du aldrig honom i denna tråden igen. Ytterligare ett självmål från RV. Hur orkar han?
Jag försvarar inget fusk! förstår bara inte vad dessa länkar har med moderaterna att göra! ligger de bakom detta också tro?
- Inlägg 11
Det är inte mycket sumprunkaren förstår.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 12
ericTheDog skrev:Det är inte mycket sumprunkaren förstår.
Sumprunkaren är ju fullständigt från vettet!
- Inlägg 13
Fusk!
Jag försvarar inget fusk! förstår bara inte vad dessa länkar har med moderaterna att göra! ligger de bakom detta också tro?
Är det moderaternas fel att sossarna myglar menar du?
- Inlägg 14
Secrist skrev:Jag försvarar inget fusk! förstår bara inte vad dessa länkar har med moderaterna att göra! ligger de bakom detta också tro?
Eftersom ni tar upp fiffel sossar gjort i en tråd om moderaterna! jag ser ingen annan koppling!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 15
ericTheDog skrev:Ser ni någon skillnad på provval och riktiga val?
En oerhört stor skillnad,
sosseriet är fy fan, moderaterna är fy skäms.
- Inlägg 16
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:Ser ni någon skillnad på provval och riktiga val?
En oerhört stor skillnad,
sosseriet är fy fan, moderaterna är fy skäms.
Ja naturligtvis tycker ni så! om det skulle komma fram att Littorin våldtagit misshandlat och sen ätit upp sina offer så är det fy skäms medan monas tobleroneskandal är fy fan!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 17
Dessa två clowner, Mr.Doggen & Mr.Mental hör hemma i manegen på en loppcirkus!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 18
RV innehar de flesta kriterier man måste vara för att vara en fullvärdig hycklare!
martin innehar nog bara de flesta kriterier för att kallas urblåst!
martin innehar nog bara de flesta kriterier för att kallas urblåst!
- Inlägg 19
Fusk
Eftersom ni tar upp fiffel sossar gjort i en tråd om moderaterna! jag ser ingen annan koppling!
Fast då kan man ju misstänka att det inte är fusk i sig som du ogillar utan när motståndarna fifflar.
Fast då kan man ju misstänka att det inte är fusk i sig som du ogillar utan när motståndarna fifflar.