Njaeee... han har presterat så många så vi nöjer oss nog med att placera detta på Tio-I-Topp så längeRedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Inte under någon tid har pengasystemet fungerat såpass stabilt och bra som i vår tid.
Värsta utbrottet av utlevd stupiditet på den här sidan 2000-talet
5 posters
Dags för den riktiga skuldkrisen
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 26
Sv: Dags för den riktiga skuldkrisen
My Ass- Antal inlägg : 654
- Inlägg 27
[quote="formsvackan"]
Här är det snöblask.
Som sagt, inga lösningar.
Systemskifte till vad ??????
vad skulle det innebära?
Hur ska man genomföra det ?
Nu visar du återigen hur tom du är.
Ingen med förnuft kan påstå att en vanlig människa hade bättre förutsättningar på 1800 talet eller i början av 1900 talet jämfört med idag,
Inte i Sverige, förmodligen ingenstans på vår jord.
Sitter jag på pottkanten i en diskussion med en folie som inte ens kan visa upp sina alternativ ??? Lägg ner ditt infantila dravel.[/quote]
Ni behöver väckas ! Ni kan inte få sitta hur länge som helst och bara låtsas som att det regnar.My Ass skrev:Underhållande är dock aldrig du, du bara maler på om undergången.
Här är det snöblask.
"inga egna lösningar" ? Jag har under flera år försökt få dig att förstå att det behövs ett systemskifte om vår civilisation ska klara sig en generation till.My Ass skrev:Inga svar inga egna lösningar på dina egna uppställda "problem",
bara dravel och fnoskiga teorier om bankirer.
vad skulle det innebära?
HALLÅ DÄR ! Detta är just precis vad vi gör. Att du inte inser detta beror bara på att man har fintat dig ända upp på läktaren.My Ass skrev:Hur tror du vår värld och vårt välstånd skulle sett ut om vi behållit de gamla systemen ?
Inser du inte att de var konstruerade bara för de rika och besuttna.
Ingen med förnuft kan påstå att en vanlig människa hade bättre förutsättningar på 1800 talet eller i början av 1900 talet jämfört med idag,
Det gör du i varje inlägg, men jag tycker bara det är roligtMy Ass skrev:Det är har man får lust att kalla dig nåt elakt,
Du saknar BH, eller hur ? Var inte ledsen, med tanke på hur ofta du sitter på pottkanten lär du dig nog att torka röven själv så småningomMy Ass skrev:och de röda clownerna som studsar in här och "stöder" dig ska vi bara inte tala om....
Sitter jag på pottkanten i en diskussion med en folie som inte ens kan visa upp sina alternativ ??? Lägg ner ditt infantila dravel.[/quote]
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 28
My Ass skrev:
Här är det snöblask.
Då föredrar jag våra -18
vad skulle det innebära?
Till att börja med bör bank och valutasystemen ställas under statlig kontroll och ägande, räntan avskaffas och valuta skapas mot andra värden än skuldebrev.
Penningväxlarnas makt är dock densamma, och med denna vårt monetära slaveri.
Sitter jag på pottkanten i en diskussion med en folie som inte ens kan visa upp sina alternativ ???
Visst gör du det. Alternativen har du fått dig stoppade i halsen i flera år, men ännu inte fattat ett smack. Själv har du endast bidragit med en oändlig fantasi om att allt är bra !
Av vilken anledning är det omöjligt för dig att öppna ögonen och se dig om i världen ?