Dao skrev:Vercingetorix skrev:Kan du inte bemöta sakargumenten istället? Mina siffror är verifierade. Dina är...det inte...
Vem skulle jag ha förtalat, förresten? Och vari består de påstådda lögnerna?
Sakargumenten? Jag hävdade att sossarna lämnade ett land med mycket god ekonomi, och du svarade med att de var dumma på annat sätt istället!? Är det att hålla sig till sakargument?
Eller att om jag inte tycker som du, är jag jämförbar med Faurison???
Är DET att hålla på med sakargument???
Eller att hitta på att jag skulle "glorifiera" Persons regeringstid???
Nä, du Vercingetorix lelle! Så jävla lågt kommer jag ALDRIG att hålla mig!!!
Nej, du skrev att Alliansens framgångar kommit av Perssons politik. Men trots att de hade tolv år vid makten gjorde den regeringen inga ansträngningar som liknar alliansens. Tvärtom blev Sverige frånåkt internationellt under denna tid. Dessutom påstår du att Alliansen fortfarande, snart sju år efteråt, har Persson att tacka för allt i ekonomiskt hänseende. Varför inte tacka Branting också, när vi nu ändå är igång? Nä, varje regering bör bedömas utifrån sitt agerande.
Sen vet jag inte om du har problem med läsförståelsen, men jag har varit rätt tydlig med att jag inte jämför dig med Faurisson. Däremot kör du med en likartad avfärdande retorik, som Faurisson och andra förnekare av vedertagen fakta, oavsett vad den faktan består av utan att presentera några som helst siffror till stöd för sina stollerier. Släpp det nu!
Regeringen Reinfeldt har under en och en halv mandatperiod varit väldigt bra för Sverige, något som inte minst uppmärksammats och prisats internationellt. Att sedan påstå att regeringen Persson var ännu bättre är nog fan att glorifiera.