Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
Thetaxpayer
F.I.S.T
Secrist
Sossar ee lata
Redvictory
10 posters

    M är stolta över "arbetslinjen"

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  Secrist 2013-03-26, 19:15

    Är du stolt över den nya fattigdomen, Secrist?

    http://www.expressen.se/debatt/reinfeldt-trivs-du-med-fattigdomen/



    Där jag trodde jag skulle se ett land som mådde bra, såg jag ett land där risken för att hamna i fattigdom hade ökat i alla sjutton kategorier under de senaste fem åren.

    Hmmm...de senaste 5 åren. Den globala krisen slog till med full kraft 2008. Vilket är exakt 5 år sedan. Ser du något samband?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  DMustaine 2013-03-26, 19:46

    Secrist skrev:Är du stolt över den nya fattigdomen, Secrist?

    http://www.expressen.se/debatt/reinfeldt-trivs-du-med-fattigdomen/



    Där jag trodde jag skulle se ett land som mådde bra, såg jag ett land där risken för att hamna i fattigdom hade ökat i alla sjutton kategorier under de senaste fem åren.

    Hmmm...de senaste 5 åren. Den globala krisen slog till med full kraft 2008. Vilket är exakt 5 år sedan. Ser du något samband?

    Han är kommunist han ser inte sådana samband!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  ericTheDog 2013-03-26, 21:14

    Fler än någonsin arbetar. Lönerna är högre än någonsin. Skatten på arbete har sänkts. Vi har det bättre än någonsin. Samtidigt har sjunker antalet sjuka.

    Hur i helvete kan man förespråka en politik som gör människor sjuka? För det är precis vad som händer med vänsterns förvirrade politik.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  Redvictory 2013-03-28, 08:38

    Secrist skrev:Är du stolt över den nya fattigdomen, Secrist?

    http://www.expressen.se/debatt/reinfeldt-trivs-du-med-fattigdomen/



    Där jag trodde jag skulle se ett land som mådde bra, såg jag ett land där risken för att hamna i fattigdom hade ökat i alla sjutton kategorier under de senaste fem åren.

    Hmmm...de senaste 5 åren. Den globala krisen slog till med full kraft 2008. Vilket är exakt 5 år sedan. Ser du något samband?

    Ni högerkärringar är så otroligt patetiska! så snart det går åt pipan så skyller ni på kriser och då handlar det alltid om enorma kriser som den Globala krisen,den Universella krisen, Världskrisen m,m (jag skrattar enormt åt er) fatta det! Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  Secrist 2013-03-28, 08:51

    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Är du stolt över den nya fattigdomen, Secrist?

    http://www.expressen.se/debatt/reinfeldt-trivs-du-med-fattigdomen/



    Där jag trodde jag skulle se ett land som mådde bra, såg jag ett land där risken för att hamna i fattigdom hade ökat i alla sjutton kategorier under de senaste fem åren.

    Hmmm...de senaste 5 åren. Den globala krisen slog till med full kraft 2008. Vilket är exakt 5 år sedan. Ser du något samband?

    Ni högerkärringar är så otroligt patetiska! så snart det går åt pipan så skyller ni på kriser och då handlar det alltid om enorma kriser som den Globala krisen,den Universella krisen, Världskrisen m,m (jag skrattar enormt åt er) fatta det! Very Happy

    Åk ner till Grekland eller Spanien och ställ dig och skratta åt krisen så får vi se hur lång tid det tar innan du blir lynchad.

    Sponsored content


    M är stolta över "arbetslinjen" - Sida 2 Empty Sv: M är stolta över "arbetslinjen"

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:09