Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-12, 17:54

    Sniper har vid flera tillfället skrivit om den stygga Svensken som befriade Skåne och dessa områden ur den Danske dåtidens Inavel...

    Inte bara den!! ... Än Sniper fortsätter med sitt dravel om hur Svenskarna var stygga mot Dansken , men har aldrig frågat sig "SJÄLV" varför Skåne förblev Svensk ??



    Ok back to the history... !!


    Det här som jag skriver är egentligen detta som jag lärde mig ur den svenska historia böcker för att jag har varit och "ÄR" väldigt intresserad för Svensk historia som är väll inte konstigt , eftersom jag bor här ...



    Det danska "snyft"-- gråta berättelse kan ju väll jämföras med den så kallade "Torstensons Krig " som har utspelats omkring 1642 - 1645 .

    Huvudstiftet med denna kriget var i princip för att häva dominansen av Öresundtullen och på så sätt försöka hålla det som en strategisk punkt mot Danska härjningar och bränningar genom Sverige som har den stora Dansken under Kristian den : II -e har utfört vid många tillfällen ..


    Men detta Sniper brukar inte nämna än bara påpeka att detta är den stygga Svenskens fel ...



    Frågan till Sniper: vad är detta som den stygga Dansken ville här i Sverige vid den tiden ???




    Och till resten av forum deltagare .. ni för gärna diskutera ämnen , som jag tycker är väldigt viktigt inom den Svenska Historia ...


    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-15, 23:43

    KickTheRasist skrev:Sniper har vid flera tillfället skrivit om den stygga Svensken som befriade Skåne och dessa områden ur den Danske dåtidens Inavel...

    Inte bara den!! ... Än Sniper fortsätter med sitt dravel om hur Svenskarna var stygga mot Dansken , men har aldrig frågat sig "SJÄLV" varför Skåne förblev Svensk ??



    Ok back to the history... !!


    Det här som jag skriver är egentligen detta som jag lärde mig ur den svenska historia böcker för att jag har varit och "ÄR" väldigt intresserad för Svensk historia som är väll inte konstigt , eftersom jag bor här ...



    Det danska "snyft"-- gråta berättelse kan ju väll jämföras med den så kallade "Torstensons Krig " som har utspelats omkring 1642 - 1645 .

    Huvudstiftet med denna kriget var i princip för att häva dominansen av Öresundtullen och på så sätt försöka hålla det som en strategisk punkt mot Danska härjningar och bränningar genom Sverige som har den stora Dansken under Kristian den : II -e har utfört vid många tillfällen ..


    Men detta Sniper brukar inte nämna än bara påpeka att detta är den stygga Svenskens fel ...



    Frågan till Sniper: vad är detta som den stygga Dansken ville här i Sverige vid den tiden ???




    Och till resten av forum deltagare .. ni för gärna diskutera ämnen , som jag tycker är väldigt viktigt inom den Svenska Historia ...


    MVH
    //KTR

    Jag väntar fortfarande med en uttalande från sniper varför danskarna brände upp hälften av Sverige , före Svenskarna har visat upp sina tänder och gav tillbaka med samma mynt??


    Däremot Sniper brukar använda Skåne i sitt propaganda för Israel vs Palestina ...





    Det skulle vara spännande med fortsätt diskussion om frågan ...



    MVH
    //KTR
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  marxisten 2009-09-15, 23:53

    KickTheRasist skrev: som har den stora Dansken under Kristian den : II

    Även kallad Kristian Tyrann i Sverige. I Danmark kallas han Kristian den Gode.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-15, 23:59

    marxisten skrev:
    KickTheRasist skrev: som har den stora Dansken under Kristian den : II

    Även kallad Kristian Tyrann i Sverige. I Danmark kallas han Kristian den Gode.



    Helt rätt men enligt Sniper är det Svensken som brände i Danmark ...



    Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  marxisten 2009-09-16, 00:03

    KickTheRasist skrev:
    marxisten skrev:
    KickTheRasist skrev: som har den stora Dansken under Kristian den : II

    Även kallad Kristian Tyrann i Sverige. I Danmark kallas han Kristian den Gode.



    Helt rätt men enligt Sniper är det Svensken som brände i Danmark ...



    Very Happy

    Även vi som genomförde Stockholms blodbad?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-09-16, 00:07

    marxisten skrev:
    KickTheRasist skrev:
    marxisten skrev:
    KickTheRasist skrev: som har den stora Dansken under Kristian den : II

    Även kallad Kristian Tyrann i Sverige. I Danmark kallas han Kristian den Gode.



    Helt rätt men enligt Sniper är det Svensken som brände i Danmark ...



    Very Happy

    Även vi som genomförde Stockholms blodbad?


    Exakt den Svensken är skyldigt för allt enligt den Danska propaganda bajseri !!

    Sponsored content


    För Sniper  och hans stölta  Danskhet  vs Svenskhet Empty Sv: För Sniper och hans stölta Danskhet vs Svenskhet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 23:11