Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Redvictory 2013-03-20, 15:41



    http://www.expressen.se/nyheter/sodermannens-advokat-kallar-tva-nya-vittnen/

    Men nu är det en våldtäktsman med ett svenskt namn! trots att han beskrivs som vår tids värsta våldtäktsman! (jag anar varför) du är så djävla bortgjord nazze!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-20, 15:55

    Redvictory skrev:

    http://www.expressen.se/nyheter/sodermannens-advokat-kallar-tva-nya-vittnen/

    Men nu är det en våldtäktsman med ett svenskt namn! trots att han beskrivs som vår tids värsta våldtäktsman! (jag anar varför) du är så djävla bortgjord nazze!


    Vad vill du diskutera? Jag har sagt mitt om denna jävla apa förut. Men vad är det du menar? Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman??
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-03-20, 16:00

    Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman?? Very Happy

    RV bevisar sin rasism.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-20, 16:20

    Thetaxpayer skrev:Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman?? Very Happy

    RV bevisar sin rasism.

    Fullblodsrasist.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Redvictory 2013-03-20, 16:48

    Sossar ee lata skrev:
    Thetaxpayer skrev:Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman?? Very Happy

    RV bevisar sin rasism.

    Fullblodsrasist.

    Nu ska jag göra dig ledsen nazze! Hitler är död! Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-20, 18:05

    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Thetaxpayer skrev:Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman?? Very Happy

    RV bevisar sin rasism.

    Fullblodsrasist.

    Nu ska jag göra dig ledsen nazze! Hitler är död! Very Happy

    EEhhh var det det du ville diskutera med ämnet här?.... scratch
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Redvictory 2013-03-20, 18:18

    Sossar ee lata skrev:
    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Thetaxpayer skrev:Är du förvånad av att det än en svensk som är gärningsman?? Very Happy

    RV bevisar sin rasism.

    Fullblodsrasist.

    Nu ska jag göra dig ledsen nazze! Hitler är död! Very Happy

    EEhhh var det det du ville diskutera med ämnet här?.... scratch

    Gråter du nazze?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Sniperace 2013-03-20, 20:12

    Vet ni varför Napoleon hade röd unifomsjacka?
    Jo, det var för att han stred med sina män och om han blev sårad skulle hans män inte se blodet och tappa modet för detta.


    Nu kanske nu förstår varför Hitler hade bruna byxor!!!


    Vad gäller denne våldtäktsman borde kan kastreras ordentligt, samt låsas in för tid och evighet, han har bevisat att han INTE klarar av att leva fri i samhället

    Sponsored content


    Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars! Empty Sv: Nynazisten S-ee-l brukar inte vara sen annars!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 21:45