redalert 2013-02-26, 13:31
Sniperace skrev: redalert skrev: F.I.S.T skrev:Men "stopp" blev det för dig oxå, då du vägrar kommentera definitionen av "vägra samarbeta". Och om det är "extremist" du hakar upp dig på och kallar för personangrepp, så skall du ur debattteknisk synpunkt va glad att du inte debatterar mot Alert, RMC Mstaine och grabbarna, då hade till synes känsliga personer som du logat ut för länge sen. För övrigt äÄR det väl rätt extremt att vilja kasta ut alla utan ID-handlingar [/b][/color]
Och då skall du veta sniper att den dagen vi inte finns här så är det du som blir "empatiska" vänsterns syndabock, motståndare och hack-kyckling!
QUE? varför drar du in mig i just denna del, har jag sagt något fel?
det andra förstår jag mycket väl, det är ju vänsterns sätt att tysta oliktänkande.... den som inte har deras åsikt SKA trakasseras och frysas ut
Nej du har inte sagt något fel, åtminstone inte ur min synvinkel, varför tolkar du det som kritik mot dig?
Ser ju tendenserna mot de så kallade seriösa debattörerna på högersidan (du och secrist) när jag och de andra hatobjekten temporärt inte är så aktiva!
Förlåt om jag på något sätt uttryckte mig luddigt eller otydligt!