Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Regndrottning
F.I.S.T
Sniperace
RedCloud
8 posters

Att döda utan bevis = mord ?

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Att döda utan bevis = mord ? - Sida 2 Empty Sv: Att döda utan bevis = mord ?

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:06

RedMentalCase skrev:Jag läser snipers inlägg och tiger inte din vrickade kackerlacka.

För det första skriver han inte det du påstår, för det andra är inte sniper "forumhögern".

Så, faktum kvarstår, Rolf är en totalidiot med enorma problem .

Frågan kvarstår, hur mår du egentligen, med så mycket hat, så lite substans, så mycket mindervärdeskomplex...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:08

Men jisses, jag försöker utröna var Rolf Johansson fått sina vanföreställningar ifrån,
    och det enda idioten har att komma med är att fråga hur jag mår??

Att folk sitter och uppmuntrar ditt sketprat på detta forum finner jag synnerligen anmärkningsvärt, du borde få terapi Rolf.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:11

RedMentalCase skrev:Men jisses, jag försöker utröna var Rolf Johansson fått sina vanföreställningar ifrån,
    och det enda idioten har att komma med är att fråga hur jag mår??

Att folk sitter och uppmuntrar ditt sketprat på detta forum finner jag synnerligen anmärkningsvärt, du borde få terapi Rolf.

Dani Novak, terapi borde finnas på ditt schema, inte mitt, har aldrig träffat någon som är så full av hat som du är kombinerat med ditt outsägliga mindervärdeskomplex....stackare...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:16

Du har aldrig mött mig kackerlackan, och du har inte spårat upp mig trots att du förmodligen lagt dagar på det.

Frågorna kvarstår, var får du dina villfarelser ifrån, hör du röster när du är ensam eller?
    Säger rösterna att du ska fråga hur jag mår också?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-02-06, 17:17

RedCloud skrev:Att döda någon utan bevis har tidigare förbehållits diktaturer.
    Nu har dock [sic] den stora demokratin i väster en ny doktrin.

Amerikanska medborgare som MISSTÄNKS vara terrorister är nu legitima mål ....
    Skulle "Drönartrafiken" överhuvudtaget vara möjlig annars ???

Det gäller oerhörda mängder gröna sedlar för vapenindustrin.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/usa-fortsatter-krig-med-dronare_7882156.svd

USA fortsätter krig med drönare

Dödandet av al-Qaidamedlemmar i flera länder med hjälp av drönare har mött kritik från både allierade och människorättsorganisationer.
    .
    .
    Den 1 mars träder USA:s budgetnedskärningar i kraft – även för militären. Nu när det är uppenbart oundvikligt vädjar landets vapenindustri till beslutsfattare, kongressfolk och andra makthavare om att hejda besparingarna hos deras största kund – Pentagon.
    Företrädare för industrin har inlett en brevkampanj till lagstiftarna och ordnat samtal med beslutsfattare.
    – Det är dags att våra valda tar sikte på och avväpnar domedagsvapnet de satt igång, skriver vd:n för brittiska vapenjätten BAE:s dotterföretag i USA Linda Hudson till företagets anställda på sin blogg.
    Hon uppmanar personalen att vända sig till sina kongressrepresentanter via en särskild hemsida.
    – Neddragningen av anslag måste stoppas.
    När förslaget lades fram i kongressen att budgetbantningen också gäller försvaret var det egentligen aldrig politikernas mening att låta det gå så långt. Förhoppningen var att Demokrater och Republikaner skulle finna alternativa nedskärningar.
    Men inga sådana dök upp. Budgeten med minskade anslag till såväl försvaret som andra områden klubbades efter en hård dragkamp och sega förhandlingar mellan regeringen och kongressen liksom inom och mellan senaten och representanthuset.
    Förra veckan stod flygindustrins organisation, AIA, värd för en konferens med 200 direktörer från 150 försvarsindustrier. Avsikten var att ta fram en plan för att hindra nedskärningarna, sedan AIA i flera månader varnat för vådorna av dem.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:20

RedMentalCase skrev:Du har aldrig mött mig kackerlackan, och du har inte spårat upp mig trots att du förmodligen lagt dagar på det.

Frågorna kvarstår, var får du dina villfarelser ifrån, hör du röster när du är ensam eller?
    Säger rösterna att du ska fråga hur jag mår också?

Jodå, på nätet. Du ÄR full av hat,som du spyr omkring dig till alla som inte delar din suka världsbild, något du måste lida av stort.
    Varför gör du inget åt dit hat och ditt mindervärdeskomplex ?

Och vem du är, det är redan klargjort....dina digitala fotspår är ganska enkla att hitta.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:29

Suka världsbild.. lol hat...lol stackars roffan, inget slut på de knäppa villfarelserna.

Jag tror roffan får kalla in berra snart.Smile

Jag bara frågar var du får dina villfarelser ifrån, vem har skrivit det du påstod, och representerar denne i såfall hela forumhögern?

Du menar att du klargjort vem jag är, samme idiot som för ett antal år sen triumferande kunggjorde att hen hittat allas ipadresser, men det visade sig att roffan spårat upp forumets ipadress...lol

Du vet ingeting, du är lika bortgjord vad du än håller på med.

Men du får gärna svara på frågorna, vem har skrivit det du påstod?

Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-02-06, 17:32, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:31

RedMentalCase skrev:Suka världsbild.. lol

Jag tror roffan får kalla in berra snart.Smile

Jag bara frågar var du får dina villfarelser ifrån, vem har skrivit det du påstod, och representerar denne i såfall hela forumhögern?

Som sagt, hur mår du egentligen Dani, totalt fixerad vid min person, sjukligt......
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:34

Ingen är fixerad vid din person Rolf J lol, jag bara undrar var du fått villfarelserna ifrån och ber dig specificera var du sett det.

Tack på förhand, kackerlackan.

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:35

RedMentalCase skrev:Ingen är fixerad vid din person Rolf J lol, jag bara undrar var du fått villfarelserna ifrån och ber dig specificera var du sett det.

Tack på förhand, kackerlackan.

Du ägnar 80-90% av dina inlägg på detta forum om/till mig, så vad vill du kalla det Dani ?

Jag kallar det sjukligt mindervärdeskomplex....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:41

Jag ägnar typ 5-10% åt dig, det mesta beror på att man måste fråga dig 25 ggr , du svarar ju aldrig, Rolf, skärp dig!

Frågorna kvarstår.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:43

RedMentalCase skrev:Jag ägnar typ 5-10% åt dig, det mesta beror på att man måste fråga dig 25 ggr , du svarar ju aldrig, Rolf, skärp dig!

Frågorna kvarstår.

Matte är ju inte din grej (heller) direkt Dani.....men sjukdomsinsikt saknas tydligen.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:46

Ja det är klart, din taktik att inte ens svara på de allra simplaste frågor som en 5 åring hade klarat gör ju att % delen av inläggen som måste riktas till dig Rolf , ökar ju från 5% till 10% rätt snart, din erbarmliga figur med 0 förmåga att svara framstår ju som tragisk.

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2013-02-06, 17:46

RedCloud skrev:
    RedMentalCase skrev:Jag ägnar typ 5-10% åt dig, det mesta beror på att man måste fråga dig 25 ggr , du svarar ju aldrig, Rolf, skärp dig!

Frågorna kvarstår.

Matte är ju inte din grej (heller) direkt Dani.....men sjukdomsinsikt saknas tydligen.

Man bör inte mata trollen....

särskild inte troll som är skvallriga stalkers.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:47

RedMentalCase skrev:Ja det är klart, din taktik att inte ens svara på de allra simplaste frågor som en 5 åring hade klarat gör ju att % delen av inläggen som måste riktas till dig Rolf , ökar ju från 5% till 10% rätt snart, din erbarmliga figur med 0 förmåga att svara framstår ju som tragisk.

Dani, på gränsen till sammanbrott.....
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:47

Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:

Frågorna kvarstår.

Man bör inte mata trollen....

särskild inte troll som är skvallriga stalkers.

Sant RD, men han är ett roligt hobbyprojekt.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:48

Troll?? ska roffe inte behöva svara på var han fått sina villfarelser ifrån när han skriver sina trådar?

Finns det ingen vänster härinne med ett någorlunda normalt förstånd?

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:52

RedMentalCase skrev:Troll?? ska roffe inte behöva svara på var han fått sina villfarelser ifrån när han skriver sina trådar?

Finns det ingen vänster härinne med ett någorlunda normalt förstånd?

Så full av hat, så lite substans.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:54

Mycker substans roffe, inget hat, sluta med dina vrickade fantasier, ingen hatar dig kackerlackan.

Svara istället på frågorna om muslimer och forumhöger, tack på förhand, frågorna finns kvar trots ditt spammande i tråden.

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:55

RedMentalCase skrev:Mycker substans roffe, inget hat, sluta med dina vrickade fantasier, ingen hatar dig kackerlackan.

Svara istället på frågorna om muslimer och forumhöger, tack på förhand, frågorna finns kvar trots ditt spammande i tråden.

Såååå mycket hat, sååå lite substans....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-02-06, 17:55

Sniperace skrev:När USA gör det är det mord, när vänsterns idol V`CHE gjorde det så var det av omständigheterna tvunget och inget att gnälla över, och därför är han fortfarande deras idol, mördarsvinet che.
    Vad jag vet så hade inte Ches gerilla ett färdigt,
    nedskrivet rättssystem. Sen är det väl litet skillnad
    i makt ställning mellan en gerillaledare och "världens
    mäktigate man".

Så mycket angelägnare då att i det
    senare fallet inte missbruka sin maktställning och
    begå mord som man senare slipper ta dödsstraffet för.

Tycker du inte, Snipern, att dessa drönaroperatörer som
    sitter i tryggt skydd på milsvitt avstånd och snart ska
    hem och äta mammas köttbular - var och en - borde erhälla
    tjänsteutmärkelsen "För tapperhet i strid".[NOT]

Att kalla den hedervärde Che för "mördarsvin" samtidigt
    som man hylla bödlarna från mördarimperiet i väster är
    ju på gränsen till sinnessjukdom.

Senast ändrad av Infra den 2013-02-06, 17:57, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-06, 17:57

Att kalla den hedervärde Che för "mördarsvin" samtidigt
    som man hylla bödlarna från mördarimperiet i väster är
    ju på gränsen till sinnessjukdom.

Hyckleriet personifierat....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 17:59

Sjukt är väl att kalla Che för hedervärdig, snacka om att kasta sten i glashus infra.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-02-06, 18:58

RedMentalCase skrev:Sjukt är väl att kalla Che för hedervärdig, snacka om att kasta sten i glashus infra.

Några smärre rättelser:

1) en som kastar sten i glashus är någon
    som själv begått mord anklagar annan för mord.
    Vilka mord har jag begått?

2) Det heter inte "hedervärdigt" utan hedervärd-
    Che var hedervärd för att han riskerade sitt liv för
    andras frihet.
    Smile
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-06, 19:00

Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Sjukt är väl att kalla Che för hedervärdig, snacka om att kasta sten i glashus infra.

Några smärre rättelser:

1) en som kastar sten i glashus gör någon
    som själv begått mord anklagar annan för mord.
    Vilka mord har jag begått?

2) Det heter inte "hedervärdigt" utan hedervärd-
    Che var hedervärd för att han riskerade sitt liv för
    andras frihet.
    Smile

Frihet?, ja jäklar vilken frihet det blev , eller vad säger du infra?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 08:26