Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
berralarzon
Secrist
Thetaxpayer
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
Sossar ee lata
11 posters

Nä nu är det helg, ha det så gott och.....

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Nä nu är det helg, ha det så gott och..... - Sida 2 Empty Sv: Nä nu är det helg, ha det så gott och.....

Inlägg  RedCloud 2013-01-15, 17:19

Dessutom om jag inte minns fel uttryckte du inte vid nåt tillfälle att du värderade andra saker än att arbeta???

ehhh det finns annat i livet än att arbeta....
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Nä nu är det helg, ha det så gott och..... - Sida 2 Empty Sv: Nä nu är det helg, ha det så gott och.....

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-15, 17:27

FIST skrev:
    Själv värderar jag era uttalanden och era ställningstaganden utifrån vad ni skriver rent politiskt och era ordval på detta forum, där skiljer vi oss åt.

[quote="DMustaine"]Då kan jag säga dig att din förmåga att värdera stinker!![quote]

DET däremot anser jag vara din rätt att tycka, även om jag inte på något enda sätt håller med dig... men faktum kvarstår att jag utgår från de politiska och moraliska värderingar som uttrycks på detta forum av både meningsfränder och politiska opponenter.... när jag ifrågasätter och kritiserar, och sällan eller aldrig ser ni mig ösa ur mig öknamn på motståndare, som inte är av politisk grund... utan det är politiska epiteter jag använder mig av utifrån vad som skrivs på detta forum

DMustaine skrev: Dessutom om jag inte minns fel uttryckte du inte vid nåt tillfälle att du värderade andra saker än att arbeta??? Apropå värdera alltså...

Ja menar du att det inte finns andra värden i livet utöver arbete då ?

Senast ändrad av F.I.S.T den 2013-01-15, 17:33, ändrad totalt 1 gång
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-01-15, 17:33

[quote="F.I.S.T"]
    FIST skrev:
    Själv värderar jag era uttalanden och era ställningstaganden utifrån vad ni skriver rent politiskt och era ordval på detta forum, där skiljer vi oss åt.

DMustaine skrev:Då kan jag säga dig att din förmåga att värdera stinker!!

DET däremot anser jag vara din rätt att tycka, även om jag inte på något enda sätt håller med dig... men faktum kvarstår att jag utgår från de politiska och moraliska värderingar som uttrycks på detta forum av både meningsfränder och politiska opponenter.... när jag ifrågasätter och kritiserar, och sällan eller aldrig ser ni mig ösa ur mig öknamn på motståndare, som inte är av politisk grund... utan det är politiska epiteter jag använder mig av utifrån vad som skrivs på detta forum

Dessutom om jag inte minns fel uttryckte du inte vid nåt tillfälle att du värderade andra saker än att arbeta??? Apropå värdera alltså...

Ja kan man försörja sig utan att jobba så tror jag de flesta skulle välja detta, tror inte du fistaren? Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-15, 17:38

FIST skrev:

redalert skrev:Ja kan man försörja sig utan att jobba så tror jag de flesta skulle välja detta, tror inte du fistaren? Rolling Eyes

Nej faktum är att jag är rätt säker på att de flesta skulle ändå välja att jobba och bidra, och ha en funktion i livet och samhället precis som jag, och av den del som inte skulle välja det, tror jag nog att det är lika fördelat över samhällsklasser partier och yrkeskategorier.... möjligtvis, kan det tyckas, med utgångspunkt av vad som står att läsa av en majoritet av forumhögern här, att det är mer av det tänket att slippa arbeta bland högern än vänstern, eftersom det oftast kommer just sådana frågeställningar från er.... om nu ni skulle vara representativa för den politiska högern, vilket gud förbjude helst inte är önskvärt.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-01-15, 17:48

F.I.S.T skrev:
    FIST skrev:

redalert skrev:Ja kan man försörja sig utan att jobba så tror jag de flesta skulle välja detta, tror inte du fistaren? Rolling Eyes

Nej faktum är att jag är rätt säker på att de flesta skulle ändå välja att jobba och bidra, och ha en funktion i livet och samhället precis som jag, och av den del som inte skulle välja det, tror jag nog att det är lika fördelat över samhällsklasser partier och yrkeskategorier.... möjligtvis, kan det tyckas, med utgångspunkt av vad som står att läsa av en majoritet av forumhögern här, att det är mer av det tänket att slippa arbeta bland högern än vänstern, eftersom det oftast kommer just sådana frågeställningar från er.... om nu ni skulle vara representativa för den politiska högern, vilket gud förbjude helst inte är önskvärt.

Det vill säga kanske har jag rätt? Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-15, 18:29

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    FIST skrev:

Det vill säga kanske har jag rätt? Laughing

utveckla ! Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-11, 17:19