Trevlig helg på er!!! I kväll blir det att ta det lugnt men i morgon blir det att gå på bröllop och dop samtidigt . Vad ska ni själv göra?
Ha det så bra och ta hand om er alla!!!
Ha det så bra och ta hand om er alla!!!
R.O.F.L skrev:Trevlig helg!
Blir klassiskt fredagsmys, imorgon kör vi travet från Jägers och Vm i v75. Ett restaurangbesök hinns säkert med!!!!
ANNA2LINK skrev:R.O.F.L skrev:Trevlig helg!
Blir klassiskt fredagsmys, imorgon kör vi travet från Jägers och Vm i v75. Ett restaurangbesök hinns säkert med!!!!
Lycka till med V 75!
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:R.O.F.L skrev:Trevlig helg!
Lycka till med V 75!
Det blir tyvärr jobbihelgen.
Infra skrev:
Ha det så trevligt Anna. Själv har jag inte
planerat nåt särskillt alls.
Vercingetorix skrev:Jag tänker fylla fyrtio imorrn, och vakna upp till en fantastisk utsikt mot Siamviken.. Om någon vet hur man gör kan jag ladda upp ett fpto.
Vercingetorix skrev:Jag tänker fylla fyrtio imorrn, och vakna upp till en fantastisk utsikt mot Siamviken.. Om någon vet hur man gör kan jag ladda upp ett fpto.
Secrist skrev:Vercingetorix skrev:Jag tänker fylla fyrtio imorrn, och vakna upp till en fantastisk utsikt mot Siamviken.. Om någon vet hur man gör kan jag ladda upp ett fpto.
Tänk på att Romarna ansåg att 40 var mannens bästa ålder. Då stod man på höjden av sin förmåga.