Idag blir det party party!!!
Skall unna mig en fin dyr flaska rött! Det är jag värd med råge!!!
Skall unna mig en fin dyr flaska rött! Det är jag värd med råge!!!
Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.
Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk...
Om jag gjort mig förtjänt av det vet jag inte, men det blir detta iallafall
Skär bort köttet runt kulhålen, bara. Annars riskerar ni blyförgiftning. Osså ger du barnbarnen en krona var, varje gång du svär.Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.
Dricka blir så simpelt som ett glas öl eller vanlig hederlig svensk starkmjölk...
Infra skrev:Skär bort köttet runt kulhålen, bara. Annars riskerar ni blyförgiftning. Osså ger du barnbarnen en krona var, varje gång du svär.Sniperace skrev:Ikväll kommer min son med familj på besök, middagen blir stekta älgkotletter med kokt potatis och viltsås med kantareller.
DMustaine skrev:Blir med all säkerhet ett par kalla efter middagen...funderar på att göra en kreolsk kycklinggryta. Med en rejäl dos tabasco i och det är hur gott som helst!