5 posters
Gott nytt!! http://www.sydsvenskan.se/sverige/nojda-med-regeringen/
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Knas
Och vänstern gnisslar tänderna efter att i åratal ha framställt alliansens sverige som helvetet på jorden ungefär. Det har inte funnits någon hejd på allt elände.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Jag kan tänka mig en del av vänstern reagera med tandagnisslan och dumförklarande an dem som röstade fram dem igen om allians§en åter vinner, anklaganden om lurat folk och valfusk komerm vina och gnäll om en icke funeragnde demokrati osv.
lazy- Antal inlägg : 12772
Ännu har jag inte sett alla horder av vanliga människor som skulle ligga i rännstenen och kräla, däremot ser jag fler utländska (organiserade?) tiggare, de tycks öka i antal när det närmar sig storhelger.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Samtidigt minskar förtroendet något för det rödgröna regeringsalternativet.
Ungefär var tredje tillfrågad, 32 procent, svarar att de tror att en sådan regeringen skulle göra ett bättre jobb än den sittande, jämfört med 35 procent i november.
–– Det är nu färre än under våren och försommaren som tror att en rödgrön regering skulle göra ett bättre jobb än alliansregeringen och det har blivit fler som befarar att en rödgrön regering skulle göra ett sämre jobb, kommenterar Birgitta Hultåker.(SKOP)
Ungefär var tredje tillfrågad, 32 procent, svarar att de tror att en sådan regeringen skulle göra ett bättre jobb än den sittande, jämfört med 35 procent i november.
–– Det är nu färre än under våren och försommaren som tror att en rödgrön regering skulle göra ett bättre jobb än alliansregeringen och det har blivit fler som befarar att en rödgrön regering skulle göra ett sämre jobb, kommenterar Birgitta Hultåker.(SKOP)
Infra- Antal inlägg : 29644