Secrist 2012-12-31, 01:54
Infra skrev: Secrist skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Secrist skrev: Infra skrev: ericTheDog skrev:Det intressanta är att Ekeroth tycks bli kvar i partiet. Så mycket för nolltolerans.
Jo. Men Ekeroth är ju partiets gullunge. En
person med alla de för SD angenäma
egenskaperna, islamofob och allting.
Fan vet om inte Åkesson har ett
förhållande med Kenth Ekeroth.
Blir du inte väl barnslig nu med dina homofoba antydningar?
Han har tidigare erkänt att han är väldigt emot homosexualitet, och då är det okej att skymfa andra med anklagelser om att dessa är bögar osv...
Jag erkänner ingenting! Jag har bara försökt presentera en förklaring
till fenomenet.
Jo, du har tidigare skrivit att homofili är en sjukdom, och att den är onaturlig, har du nu ändrat dig?
Kan vi få en länk till stället där jag säger så. Jag säger inte ens att
missbruk är en sjukdom! Tänk vad du kan få till det, med din kreativa fantasi.
men hur uppstår homofili, genom aktivt val, eller är det kanske genetiskt, anser du homófili vara naturligt, anser du att det är något som kan botas?
På den första frågan svarar jag "både ock". På andra, tredje frågorna svarar jag Nej. På fjärde frågan svarar jag: lägg märke till
hur du genom att använda ordet "bota" som du gör har slagit fast att homosexualitet är en sjukdom. Det gör alltså inte jag.
Du försvarar alltså Kenth Ekeroth och Åkessons förhållande?
Som kollegor menar du eller?
Nej jag menar ett intimare förhållande än så. Märker du inte vad Åkesson daltar med sin lille telning?
Nu har du verkligen sjunkit till nya lågvattenmärken. Inte ens Dao eller KP-RC orkar stötta ditt tramsande.
Senast ändrad av Secrist den 2012-12-31, 11:54, ändrad totalt 1 gång