Någon som vet vilka som har rösträtt?
5 posters
Bör GB lämna EU?
Omröstning
Yay or Nay
- [ 3 ]
- [50%]
- [ 3 ]
- [50%]
Totalt antal röster: 6
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Bör GB lämna EU?
Kanske i såna fall Brexit blir Swexit i framtiden.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 3
Jag röstade för EU i folkomröstningen men nej till Euro,ung och dum i det första men så mycket klokare i det andra.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 4
lazy skrev:Jag röstade för EU i folkomröstningen men nej till Euro,ung och dum i det första men så mycket klokare i det andra.
Själv lider jag mer av svensk byråkrati och särbehandling än av dito EU-byråkrati.
Vad som är den stora vinningen med svensk valuta och en riksbank med Stefan Ingves ser jag heller inga poäng med.
Däremot så kunde man varit lite mer restriktiv med EU utvidgandet för några länder platsar helt enkelt inte ännu.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 5
redalert skrev:lazy skrev:Jag röstade för EU i folkomröstningen men nej till Euro,ung och dum i det första men så mycket klokare i det andra.
Själv lider jag mer av svensk byråkrati och särbehandling än av dito EU-byråkrati.
Vad som är den stora vinningen med svensk valuta och en riksbank med Stefan Ingves ser jag heller inga poäng med.
Däremot så kunde man varit lite mer restriktiv med EU utvidgandet för några länder platsar helt enkelt inte ännu.
Precis min åsikt, den Svenska korkade dumma politiker och tjänstemannakåren är ett mycket större problem än EUs.
Det går inte en dag när man inte skrattar läppen av sig, ett skratt som fastnar i halsen.
Senaste jubelidiot, Polischef vill servera kaffe till mobben som kastar gatsten på polis och ambulans!