RedMentalCase 2013-01-02, 01:51
formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Klart du inte ger nån siffra, du kan inte, vill inte, vet inte hur..... vågar inte, vet inte,är inte klok nog... osv osv.
Efterfrågande av innehållslösa siffror är enbart dumt och därför något jag gärna överlåter till dig och dina bröder i bedrövelsen.
RedMentalCase skrev:Att kalla den förmodligen största frågan för väljaren för en "dumhet", säger väl egentligen allt om vilken pajas du och dina gelikar är ....... efterblivna syn på samhälle och debatt.
Tror du att riksdagen är någon sorts auktionskammare med talmannen som förättare ?
"80% bjudet av Lind från Kramfors, flera bud, hörde jag 100%...?" RedMentalCase skrev:Att tro att frågan gäller vilken service man vill ha utan att diskutera skatteuttaget får en att tappa hakan över hur blåst i huvet du och dina gelikar kan vara.
Det omvända tycks dock gälla i din värld, bestämda skattesatser utan koppling till samhällsservice.
RedMentalCase skrev:Vad det gäller resten av dina fjantiga lögner om mig , det är otroligt pinsamt att se en gammal gubbe som du göra en så stor idiot av sig själv och inte ha vett att skämmas.
Jag har upplyst dig otaliga gånger att bästa sättet för dig att slippa få dina dumheter i skallen är att sluta sprida dem.
Knypplingsmyndigheten ..... hihi
Återigen måste man bortse från typ 90% av vad du skriver, det är dravel från en som verkar, ja lite knäpp helt enkelt, du är knäpp foliet, en knäpp lögnare.
Du liknar uttag av skattesats vid en budgivning?, ja du har för en gångs skull lite rätt, knäppskalle som du är verkar du ha fattat nån promille av hur politik fungerar.
Förresten var skatteuttaget en gång 102%, för den landsfördrivne Bergman blev det 135% så det verkar som om hela vänster utom dig och ett par promille idioter verkar ha förstått att det inte funkar.
Jag kan i motsats till den sopnolla och idiot du är, redovisa både vilken skattestas jag tycker är önskvärd , OCH vilken "service" som ska komma ut ur denna. Jag är alltså 200% bättre än dig, men du är ju 0 så jag ska kanske backa på den liknelsen?