Dao tackar och bockar.
gör han, vardå ?
Dao tackar och bockar.
RedCloud skrev:Dao tackar och bockar.
gör han, vardå ?
På sitt pojkrum.
RedCloud skrev:På sitt pojkrum.
och det har Sdscrist insyn till ?
Jag är alliansare. Vi vet allt.
RedCloud skrev:Jag är alliansare. Vi vet allt.
Sdsecrists debattrix #1: förfall i total naivitet när det blir för svårt....
Sniperace skrev:KAn inte mer än skratta åt dina förtvivlade försök.......
men de ger dig inget ändå...
Sniperace skrev:Nej, jag har hela tiden sagt att de får tycka ved de vill, men att det ändrar inte vad jag själv anser vara rätt, jag är ingen jävla vindföljel
Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Det blir resultatet av det ensidiga fördömandet av Israel, och inga av hamas och de som attackerar Israel.
eller fördömer du starkt Hamas och de olika palestinska grupperingarnas aktioner?
Secrist skrev:Dao skrev:När debattörer från forumhögern börjar tala om för mig vad jag själv tycker och anser, vet man att de inte förstått vad frihet och demokrati innebär i praktiken!
formsvackan skrev:Snack ! Det är resultatet av att du anser dig ha rätten att bestämma andras åsikter utifrån ditt behov av stöd för dina bristfälliga argument. Antingen håller man med dig i din enorma enögdhet eller så älskar/hyllar man dem du hatar. Förbaskat uselt ! Helt överensstämmande med Bush galenskaper, "Either you are with us or you are with the terrorists"Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Det blir resultatet av det ensidiga fördömandet av Israel, och inga av hamas och de som attackerar Israel.
eller fördömer du starkt Hamas och de olika palestinska grupperingarnas aktioner?
Jag och andra du "anklagar" för hysande av ömma känslor för Hamas har kraftigt tagit avstånd från sådant men vi ser till skillnad från dig Israels enorma övervåld och har dessutom en förståelse för att påtvingad underkastelse inte är detsamma som fred.
Det är helt i sin ordning att fördöma största bössans privilegium utan att fördenskull hylla terrordåd. Försök ta till dig detta.
Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Det är resultatet av att du anser dig ha rätten att bestämma andras åsikter utifrån ditt behov av stöd för dina bristfälliga argument. Antingen håller man med dig i din enorma enögdhet eller så älskar/hyllar man dem du hatar. Förbaskat uselt ! Helt överensstämmande med Bush galenskaper, "Either you are with us or you are with the terrorists"Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Jag och andra du "anklagar" för hysande av ömma känslor för Hamas har kraftigt tagit avstånd från sådant men vi ser till skillnad från dig Israels enorma övervåld och har dessutom en förståelse för att påtvingad underkastelse inte är detsamma som fred.
Det är helt i sin ordning att fördöma största bössans privilegium utan att fördenskull hylla terrordåd. Försök ta till dig detta.
När får vi då se dig fördöma raketatackerna och andra attacker från Gaza, och inte bara motattackerna från israels sida?
När kommer du uttala att du förstår att israel reagerar på beskjutningen?
Dao skrev:SiP skrev:formsvackan skrev:Nu får du väl skärpa dig DAO. Åsikter som inte överensstämmer med forumhögerns har av dessa alltid ansetts som hot mot demokratin. Detta kan väl fasiken inte ha gått dig spårlöst förbi ?Dao skrev:SiP skrev:Dao skrev:När debattörer från forumhögern börjar tala om för mig vad jag själv tycker och anser, vet man att de inte förstått vad frihet och demokrati innebär i praktiken!
Är det värre än att du i alla inlägg påtalar att alla skall se saken som du gör det och därigenom stödja dina åsikter, trots att dina åsikter är sjuka???
Så att hävda sina åsikter och stå för dem är farligt för friheten och demokratin???
Kom igen...
Det är skillnad på olika och kanske främst på demokratibegreppen
Nja, frågan är nog närmast hur man hävdar sina åsikter, gör man som Dao, alltså hävdar sin åsikt för att när han får mothugg genast skrika hur odemokratiska alla är som inte stödjer hans åsikter, då är nog hans sätt att hävda sina åsikter just så odemokratiska som ni sitter och hävdar att alla andra är..
Men demokrati och yttrandefrihet ÄR ju inte stenkastarvänsterns främsta mål att tillåta, lite mer åt att alla skall tycka som er, annars dj.....
Och du vet att det är inte så jag gör, men jag är ganska säker på att du gärna vill att det skall vara så. Speciellt när jag eller någon annan av era motdebattörer kunnat påvisa hur vag demokratiuppfattning ni har...
Alltså motsatt det du skriver - så snart ni får mothugg, blir ni martyrer!
Och var kom "stenkastarvänstern" in någonstans? Var har jag kastat sten någonstans?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:När debattörer från forumhögern börjar tala om för mig vad jag själv tycker och anser, vet man att de inte förstått vad frihet och demokrati innebär i praktiken!
Din nya avatar?
Han är kung!
Dao skrev:Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Det är resultatet av att du anser dig ha rätten att bestämma andras åsikter utifrån ditt behov av stöd för dina bristfälliga argument. Antingen håller man med dig i din enorma enögdhet eller så älskar/hyllar man dem du hatar. Förbaskat uselt ! Helt överensstämmande med Bush galenskaper, "Either you are with us or you are with the terrorists"Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
När får vi då se dig fördöma raketatackerna och andra attacker från Gaza, och inte bara motattackerna från israels sida?
Jag har kritiserat dessa hela tiden, men du hävdar ändå att jag försvarar dessa - så vad har formsvackans eventuella skriver med hur du väljer att uppfatta dem att göra?
RedCloud skrev:Han är kung!
pssst: han är en tecknad seriefigur som inte finns i verkligheten....
Vad jag tycker om Hamas och andra religiösa fundamentalistiska rörelser och deras gärningar har jag klart redovisat för dig. Tydligen behöver jag sänka mig till att anamma din enögda verklighetsuppfattning för att du ska acceptera att jag har och dessutom får ha dessa åsikter.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Det är resultatet av att du anser dig ha rätten att bestämma andras åsikter utifrån ditt behov av stöd för dina bristfälliga argument. Antingen håller man med dig i din enorma enögdhet eller så älskar/hyllar man dem du hatar. Förbaskat uselt ! Helt överensstämmande med Bush galenskaper, "Either you are with us or you are with the terrorists"Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Samma fenomen som en demokratisk kommunist då.
formsvackan skrev:Vad jag tycker om Hamas och andra religiösa fundamentalistiska rörelser och deras gärningar har jag klart redovisat för dig. Tydligen behöver jag sänka mig till att anamma din enögda verklighetsuppfattning för att du ska acceptera att jag har och dessutom får ha dessa åsikter.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Det är resultatet av att du anser dig ha rätten att bestämma andras åsikter utifrån ditt behov av stöd för dina bristfälliga argument. Antingen håller man med dig i din enorma enögdhet eller så älskar/hyllar man dem du hatar. Förbaskat uselt ! Helt överensstämmande med Bush galenskaper, "Either you are with us or you are with the terrorists"Sniperace skrev:formsvackan skrev:Snack ! Du har t.ex. vid otaliga tillfällen baserat dina argument på att jag och andra "älskar" och/eller "hyllar" Hamas. Eftersom detta är heltokigt blir naturligtvis dina argument detsamma.Sniperace skrev:Och jo, när jag skriver at någon viasr a´hat osv så har de gjort detta.
Jag väljer dock att hålla blicken både högre och öppnare och överlåter åt dig att ensam fortsätta betrakta världen utifrån ditt städskrubbsperspektiv.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Han är kung!
pssst: han är en tecknad seriefigur som inte finns i verkligheten....
Samma fenomen som en demokratisk kommunist då.