Sniperace skrev:Inte ett du avsakna av självförtroende, och har dessutom förmågan att verkligen se vad du skriver, och dina inlägg visar på just det jag säger, du försvarar islam hela tiuden, vad dessa FANATIKER än gör osv.
likadant i ditt usahaty där du ger dessa skulden för allt och lite till, isralehatet, där du visar att Israel inte har rätten att skjuta tillbaka på raketrattackerna osv osav.
du ÄR helt enkelt avslöjad daoren
Du grundar din inställning på att din inställning är dels en "sanning", och dels "normal" - vilket gör det andra skriver per automatik till "osanning" och till "extremism".
Jag har:
1 - Aldrig försvarat Islam. Jag har däremot ständigt kritiserat fördomar, bland annat gentemot islam. Fördomar sopm du ser som "sanning", och därmed så anser du, antagligen av ren lathet och vana, att jag "försvarar islam".
2 - Jag har ALDRIG försvarat extremism, åt något håll! Däremot har du gjort detta, fast du anser dessa extremister vara "normala", och att de agerar på "självförsvar". Det ag erbjudit dig är en mer nyanserad bild av situationen, till skillnad från din svartvita. För enb extremist som dig, så blir ju objektivitet och nyansering "extremism", det är ju ganska naturligt.
3 - Jag hatar inte USA, och har aldrig gjort det. Däremot räds jag inte att kritisera USA, eller vilkat annat land heller för den delen, när de agerar moraliskt fel. Att USA gör det ofta kan knappast jag hjälpa. Annars är det som ovan. Din syn, att all kritik mot USA är "USA-hat", som är det stora problemet häör.
4 - Jag har heller inget Israelhat. Här gäller annars detsamma som 3 ovan.
Det enda du avslöjar är bara din egen extremistiska ståndpunkt i dessa frågor!