Thetaxpayer 2013-01-04, 14:35
Dao skrev: Thetaxpayer skrev: F.I.S.T skrev: Thetaxpayer skrev: Det Aftonbadet gör är ju att förvanskar sanningen genom att kalla tex mohmmed för svenske Johan. Tycker du att det är ok?
Man gör samma sak med svenskar, för övrigt anser jag att det ABs sak om dom vill undvika att hälla på bensin i rasse-elden eller inte, och jag tycker dom gör rätt i att sätta på locket på bensindunken. Sen förstår jag inte det fanatiska intresset att få reda på brottslingars nationalitet ???... räcker det inte med att de blir ifångatagna och dömda ??... eller finns det nån annan agenda bakom det sjukliga intresset kring nationalitet ??
Risken är ju att de inte blir fångade och dömda eller fler råkar ut för gärningsmännen om folk inte får veta. Varför anser du att det är bra att folk får gissa på blatte själva? Om det nu inte är så att vissa invandrargrupper är överrepresenterade i vissa brott kan man ju fråga sig vad som är problemet?
Vilket är ett av problemen AB, liksom Expo, tar upp...
Fast då kanske utan era fördomar...
Hua
Du menar att vänstrextrema EXPO inte skulle ha fördomar?
. De gör ju precis som er och rasistanklagar alla med avvikande åsikter , antagligen för att tysta debatten.
Sedan har de tolkningsföreträde i vänstermedia och det tycker du är demokratiskt. Puke