Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

God Jul Lazy

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

God Jul Lazy Empty God Jul Lazy

Inlägg  Sniperace 2012-12-24, 14:35

och även alla ni andra!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

God Jul Lazy Empty Sv: God Jul Lazy

Inlägg  lazy 2012-12-25, 13:13

Detsamma! Hoppas ni hade en bra dag igår och att tomten var snäll. Smile
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-12-25, 13:21

lazy skrev:Detsamma! Hoppas ni hade en bra dag igår och att tomten var snäll. Smile
    Var till slutet av kvällen en god jul, men med sorg för grabbens hund sjönk ihop, tio dagar efter att de tagit bort hennes livmoder, vid halv elva tvingades jag avliva henne nere i vår källare med ett nackskott från mitt .22gevär, *gråter*
    Hunden växte upp i vårt hem, är mamma till min jycke, och hade nått åldern 9år.
    OM hon klart sig var det meningen hon skulle njuta sin ålderdom hos oss, men så blev det inte.

Min hund Lostie märkte direkt att det var något fel och stannade hos sin mamma med omsorg tills vi fick ta bort henne.

Jag saknar Livia, men jag vet jag gjorde det rätta, och jag vet att hon inte hann känna något, men sorgen är ändå tung.

Nu ska vi iallafall iväg till vår dotter uppe i NORRLAND (Gislaved) och fira jul en gång till.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:44