Susz X skrev: SiP skrev: RedCloud skrev:Jag förstår mig inte på dig SIP.
Du försvarar högerns grodor, när du har chansen att klart och tydligt ta avstånd ifrån dom.
Istället väljer du att fokusförskjuta å det grövsta.
var fördömde du då detta inlägg??
Jag har kommenterat det inlägget.
Detta forums sökmotor funkar inte så jag hittar det inte, men visst jag har kommenterat det.
"Detta efter du lagt upp en bild på nazister som gör heil och påstått att det var han i brillorna som var FR, så han blev nog rätt provocerad av dig."
nu skjuter du över målet igen. Kolla in fredriks inlägg precis innan heil-bilden så förstår du bättre. Jag erkänner att jag ibland sänker mig till träsknivå, men jag BÖRJAR aldrig en pajkastning på den nivåm. Jag ger bara svar på tal, det är inte vackert, jag vet, men ganska mänskligt.
Nå, SIP, tycker du inte forumhögerns skrivningar om inskränkningar i våra fri o rättigheter är bra mycket allvarligare ?
Var försvarar jag högern? Det gör jag inte, men jag påvisar att med enögdhet kan man bara se det dåliga hos en sida..
Och vari ligger fokusförskjutningen, att just påvisa den röda sidans avarter??
Och nej, du kommenterade inte Susz inlägg om att gasa ihjäl sina meningsmotståndare..
Ja FR lade upp en bild av som förestälde en maskerad snubbe med en kalashnikow i händerna, men det är väl inte något mot din bild som du sade förestälde honom..eller?
Eftersom jag inte är höger, så kan jag ju inte dela deras agenda eller hur??
Jasså- ditt baktaleri tar aldrig slut SiP..Vart vill di egentligen komma?
Vad har du egentligen att vinna på att påstå att jag uttryckt mig som du ovan beskriver?
Jag blev förbannad att en av er hetsare mot en person som tagit sig upp ur ett helvete på jorden , ur missär, med amputation och förlust av sina kroppsdelar till ett liv- en egen bostad.
Systematiskt trackaserades Martin - det såg ju för faan vem som helst att han
medvetet trycktes ned- ett skapande av negativ stress som de flesta vet kan få en människa till en depression.
Ni försökte få honom att känna sig mindervärdig, känna oro, skuld för att hans dotter råkat illa ut, förnedrade honom på alla plan.."vifta på stumparna etc...
TVI FAAAN vilka jävla as säger jag bara.
Sådan jävla skit accepterar jag aldrig- och undrar VAD har du att vinna på att
förvrida fakta så fort jag inte är inne på forum????
För tydligen finns en anledning- eftersom det inte är första gången- utan tredje jag förtydligar- och kom inte och påstå att du inte läst det.
Vill ha ett rakt svar här och nu- av DIG SiP! Av vilken anledning tycks du gå i försvar att systematiskt trycka ned och skapa negativ stress hos en människa som är sårbar????
Och- jag önskar av hela mitt hjärta att varenda människa som ni behandlar på det sättet gör en anmälan. Jag kommer att göra allt som står i min makt att synliggöra sådan SKIT- såväl på nätet som i hemmiljöer.Så du vet det.
Och påstå inte en enda gång till att detta har med politik att göra från min sida-
det är en förbannad lögn det oxå- men det är klart- kanske vill du vinna något på det oxå? Eller hur är det egentligen med handen på hjärtat?Förvisso har jag lärt mig massor av ditt eviga bzz:ande- och tackar givetvis för berikande kunskap i beteenden- men nu är det inte kul längre SiP- nu har jag fått nog! Fattarduva?
JAG har inte skrivit så till Martin!!
Martin och jag har huggit på varandra, visst, men jag har aldrig gått till så grova angrepp som du gjorde på mig.
Du sade att..
1. Jag skulle sys in på Kumla.
2. hugga ned dig i parken om du mötte mig.
3. spruta insektsgift samt stampa ihjäl mig.
Samt några fina trevliga inlägg till.
Så var är de förvridna faktan om detta?
Jag gillar inte dig, du är en mytoman som skriver inlägg som skall göra dig intresant..
Men jag möter dig halvvägs, om du inte kommenterar vad jag skriver så nochar jag dig också!!