FIST kanske kan svara för jag vet inte......
https://www.youtube.com/watch?v=64aI70SCV2U&feature=youtu.be
Secrist skrev:Sniperace skrev:verkar vara till största delen invandrartjejer som hängts ut av en invandrartjej.
Men en sak förstår jag inte, VARFÖR upplopp mot andra än de skyldiga?
Varför ut o röja hämningslöst på stan med våld och vandalism för det?
Kulturkrock?
R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Sniperace skrev:verkar vara till största delen invandrartjejer som hängts ut av en invandrartjej.
Kulturkrock?
Missförstådda hjärnkirurger?
R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Sniperace skrev:verkar vara till största delen invandrartjejer som hängts ut av en invandrartjej.
Kulturkrock?
Missförstådda hjärnkirurger?
Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
Vad jag vet förbjuder inga svenska grupperingar flickor gå i skola, det finns heller inga sådana som gifter bort dem redan som barn osv osv.
MEN hade dessa funnits här skulle de bekämpats lika hårt och i lika hårda ordalag, de som gör på det sättet är inget annat än OHYRA!
Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
Vad jag vet förbjuder inga svenska grupperingar flickor gå i skola, det finns heller inga sådana som gifter bort dem redan som barn osv osv.
MEN hade dessa funnits här skulle de bekämpats lika hårt och i lika hårda ordalag, de som gör på det sättet är inget annat än OHYRA!
Ahhh... Var det DÄRFÖR det blev upplopp?
Dao skrev:Forumhögern verkar återigen veta mer om händelsen än både polisen och massmedia! Har ni kontaktat någon av dessa med era "sanningar", eller vet ni redan på förhand att ni då bara gör bort er?
Sniperace skrev:Dao skrev:Forumhögern verkar återigen veta mer om händelsen än både polisen och massmedia! Har ni kontaktat någon av dessa med era "sanningar", eller vet ni redan på förhand att ni då bara gör bort er?
Kan du motbevisa detta?
i stort sett alla bilder och filmer från detta stöder vad vi säger....
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
Det får du fråga infra om...
men det är ett kosntigt skäl att straffa samhället och oskyldiga för vad en invandrarflicka gjort på nätet.
Tycker du det är naturligt att ge sig ut på stan och begå våldsdåd mot detta för att en enskild person gjort en ful sak?
vore det rätt och riktigt om jag startade upplopp i rosengård för att min granne sagt något dumt till mig?
Detta beteende är INTE ett vanligt nordeuropeiskt sådant,m utan typiskt mena.beteende
redalert skrev:GFAC Dao!
R.O.F.L skrev:
Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Forumhögern verkar återigen veta mer om händelsen än både polisen och massmedia! Har ni kontaktat någon av dessa med era "sanningar", eller vet ni redan på förhand att ni då bara gör bort er?
Kan du motbevisa detta?
i stort sett alla bilder och filmer från detta stöder vad vi säger....
Som sagt... ni har alla "sanningar"...
Ta kontakt med polisen och media och låt dem ta del av er vishet!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
men det är ett kosntigt skäl att straffa samhället och oskyldiga för vad en invandrarflicka gjort på nätet.
Tycker du det är naturligt att ge sig ut på stan och begå våldsdåd mot detta för att en enskild person gjort en ful sak?
vore det rätt och riktigt om jag startade upplopp i rosengård för att min granne sagt något dumt till mig?
Detta beteende är INTE ett vanligt nordeuropeiskt sådant,m utan typiskt mena.beteende
Ibland skrämmer du mig verkligen...
Sossar ee lata skrev:R.O.F.L skrev:
Det där är inte människor va?
Det mest skrämmande är att du har vapenlicens.Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
såg du sanningen och blev skrämd?
försvarar du deras djuriska beteende borde du väl försvara det hypotetiska jag skrev med, eller är det enkelriktat så du verkligen anser att det är ett naturligt beteende hos invandrare från mena osv?
Är dett okej att göra som de gjort, att pga en sådan sak ge sig ut och vandalisera och misshandla oskyldiga?
formsvackan skrev:Det mest skrämmande är att du har vapenlicens.Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Hur hade SEEL låtit om tjejen varit 2: gen:s invandrare och gärningsmännen
varit svenskar?
såg du sanningen och blev skrämd?
försvarar du deras djuriska beteende borde du väl försvara det hypotetiska jag skrev med, eller är det enkelriktat så du verkligen anser att det är ett naturligt beteende hos invandrare från mena osv?
Är dett okej att göra som de gjort, att pga en sådan sak ge sig ut och vandalisera och misshandla oskyldiga?
Må så vara men den som likt dig uppvisar ett så starkt och blint hat mot annan folkgrupp bör inte vara betrodd med vapenlicens.Sniperace skrev:Tycker du, men ännu har jag aldrig använt mina vapen på ett olämpligt sätt och inte heller övervägt att göra så.
formsvackan skrev:Må så vara men den som likt dig uppvisar ett så starkt och blint hat mot annan folkgrupp bör inte vara betrodd med vapenlicens.Sniperace skrev:Tycker du, men ännu har jag aldrig använt mina vapen på ett olämpligt sätt och inte heller övervägt att göra så.
Dina inlägg angående konfliketn i mellanöstern har klart visat vilka dessa ALLA är, och dessutom vilka som har ALLA rättigheter att godtyckligt bruka ALLA vapen mot dessa.Sniperace skrev:för de jag OGILLAR är inte alla utan de som bär sig illa åt, och om du sedan anser att det är alla så har du problem