5 posters
Bråk, mera bråk, röd gröna röran........
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Ohly kanske inte vill vara med och leka i sandlådan längre
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Nej kanske i eran fantasivärld, men du och S-ee-l verkar trivas bra i eran sandlåda,
men visst är det fantastiskt hur ni plötrsligt höjer Lars Ohly till skyarna!
men visst är det fantastiskt hur ni plötrsligt höjer Lars Ohly till skyarna!
Ja, Ohlys idioti sträcker högt över skyarna.
Kan tänka mig att vissa valstrateger just nu är heligt förbannade inne på S partikansli på Sveavägen.
Kan tänka mig att vissa valstrateger just nu är heligt förbannade inne på S partikansli på Sveavägen.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 5
Hahahahaha
Kakmonstret skrev:Ja, Ohlys idioti sträcker högt över skyarna.
Ohhhh fan, de sliter nog sitt hår nu!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Undrar om Roffarreinfeldt och hans moderater är glada eller sliter sitt hår, fast det kan ju inte flintskallige Fredrik göra, så han får slita någon annans hår,
När vi idag får höra hur ännu en m politiker tvingas hoppa av politiken, nämligen kommunalpolitikern Christer Nordin i Båstad som är under utredning för han mordhotat en journalist?
När vi idag får höra hur ännu en m politiker tvingas hoppa av politiken, nämligen kommunalpolitikern Christer Nordin i Båstad som är under utredning för han mordhotat en journalist?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
MartinLindgren skrev:Undrar om Roffarreinfeldt och hans moderater är glada eller sliter sitt hår, fast det kan ju inte flintskallige Fredrik göra, så han får slita någon annans hår,
Undrar var valarbetaren får all sådan information ifrån. Det är iallafall inget som vanliga väljare håller reda på.
Men hur var det eg. med de 26 miljöpartisterna?
Om man som politiker mordhotar en journalist/samhällsdebattör bör man avgå, oavsett partifärg.
Någon borde upplysa den kommunistiske riksdagsledamoten Kalle Larsson och hans partiledare Lasse Långfinger om detta:
"När revolutionen kommer lovar jag dig att se till att det är jag som håller i geväret som skall skjuta dig."
- Kalle Larsson, riksdagsman (v) i samtal med en liberal debattör 1994.
Någon borde upplysa den kommunistiske riksdagsledamoten Kalle Larsson och hans partiledare Lasse Långfinger om detta:
"När revolutionen kommer lovar jag dig att se till att det är jag som håller i geväret som skall skjuta dig."
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Kakmonstret skrev:Om man som politiker mordhotar en journalist/samhällsdebattör bör man avgå, oavsett partifärg.
Du måste ta de blå tabletterna, Kakan.
Vårdare, 2010