Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
Dao
formsvackan
DMustaine
redalert
Sniperace
RedCloud
Secrist
F.I.S.T
DirtyDog
Sossar ee lata
14 posters

    En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken - Sida 5 Empty Sv: En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken

    Inlägg  Dao 2012-12-17, 21:08

    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    Regndrottning skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/birgitta-almeby-dod-efter-skottskadan/

    Vilka jävla djur det finns i dessa områden av världen, tänk om man bara kunde veta vilka som är dessa cancersvulstar så man kan bomba sönder hela skiten så mänskligheten slipper dessa dårar. Nä just det, enligt RD med bihang så skall ju väst inte lägga sig i, det är ju inte USA´s land.....

    Hur drogs jag in i detta?

    Redan i trådstarten så får jag åsikter slängd i ansiktet.

    Hur vore det om jag själv kunna uttrycka mina åsikter?
    Evil or Very Mad

    Forumhögern bestämmer alltid vilka åsikter "vänstern" har - och om man vill korrigera detta, så anses man antingen inte ärlig, eller att man "bytt åsikt"!

    Detta speciellt när frågan handlar om USA, islamism eller Israel!

    Det är tråkigt ... jag tror att det blir så för att just forumhägern här så ofta har fel i sak Cool

    Visa på ett enda inlägg där forumhögern har fel i sak! Rolling Eyes Laughing

    Alla de gånger man blivit kallad antisemit när man kritiserar Israel, USA-hatare när man kritiserar USA, Kommunist varje gång man värnar om solidaritet, islamist för att man vill att muslimer själva skall få bestämma hur de skall få leva sitt liv, eller terroristälskare för att man tycker att terror är fel, etc, etc, etc...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken - Sida 5 Empty Sv: En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken

    Inlägg  Dao 2012-12-17, 21:08

    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Med samma logik så kan man säga att det var sovjets fel att USA anföll Vietnam. Rolling Eyes

    Hur då?

    Hade inte Nordvietnams kommunistiska grupperingar fått omfattande stöd ifrån Kina och Sovjet så hade historien kunnat ta en annan vändning.

    Det är ju självklart, men det är knappast detsamma som gällde angående de uppgifter som finns om USA och Afghanistan!

    Inte? Bägge är effekter av kalla kriget.

    Förstår att du inte vill diskutera frågan...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken - Sida 5 Empty Sv: En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken

    Inlägg  Secrist 2012-12-18, 00:37

    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Med samma logik så kan man säga att det var sovjets fel att USA anföll Vietnam. Rolling Eyes

    Hur då?

    Hade inte Nordvietnams kommunistiska grupperingar fått omfattande stöd ifrån Kina och Sovjet så hade historien kunnat ta en annan vändning.

    Det är ju självklart, men det är knappast detsamma som gällde angående de uppgifter som finns om USA och Afghanistan!

    Inte? Bägge är effekter av kalla kriget.

    Förstår att du inte vill diskutera frågan...

    Jag skulle säga att det är du som har beröringsångest.

    Sponsored content


    En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken - Sida 5 Empty Sv: En snäll dam vill hjälpa flickor i Pakistan, detta var tacken

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:24