redalert skrev:F.I.S.T skrev:Dao skrev:Regndrottning skrev:Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/birgitta-almeby-dod-efter-skottskadan/
Vilka jävla djur det finns i dessa områden av världen, tänk om man bara kunde veta vilka som är dessa cancersvulstar så man kan bomba sönder hela skiten så mänskligheten slipper dessa dårar. Nä just det, enligt RD med bihang så skall ju väst inte lägga sig i, det är ju inte USA´s land.....
Hur drogs jag in i detta?
Redan i trådstarten så får jag åsikter slängd i ansiktet.
Hur vore det om jag själv kunna uttrycka mina åsikter?
Forumhögern bestämmer alltid vilka åsikter "vänstern" har - och om man vill korrigera detta, så anses man antingen inte ärlig, eller att man "bytt åsikt"!
Detta speciellt när frågan handlar om USA, islamism eller Israel!
Det är tråkigt ... jag tror att det blir så för att just forumhägern här så ofta har fel i sak
Visa på ett enda inlägg där forumhögern har fel i sak!
Alla de gånger man blivit kallad antisemit när man kritiserar Israel, USA-hatare när man kritiserar USA, Kommunist varje gång man värnar om solidaritet, islamist för att man vill att muslimer själva skall få bestämma hur de skall få leva sitt liv, eller terroristälskare för att man tycker att terror är fel, etc, etc, etc...