DirtyDog skrev:Om man efter denna kommentar inte förstår VAD det är som RD håller med SiP om så blir det väl rätt pinsamt och RD får rätt och lånar dessutom ordet från SiP?ericTheDog skrev:Du har kallat dummare än en dammråtta och nu anklagar du mig återigen för pedofili. Dessutom håller du med sip om något - oklart vad.Regndrottning skrev:Jag håller med SiP i detta. Och SiP tillhör inte mina favoritpersoner. Men, han vida överstiger anktrions förmågor. Vilket är nu inte så svårt när även dammråtter gör det....ericTheDog skrev:Hmmmm...nu ska vi se...vem tycker som sippan?SiP skrev:Hmm nu ska vi se, det är tre som tycker så, du menalfallet och rödlort, det känns ju betryggande att det är de tre idioterna och inte någon högre livsform som tycker så..ericTheDog skrev:Sorry sippan, men så länge dina inlägg andas monumentär stupiditet så kommer du behandlas som den efterblivne åsna du är.SiP skrev:Ledsen att du och råttlorten måste få det här påpekat, men om ni sätter er själva som någon sorts måttstock på intelligens, då skulle resten av världens befolkning vara rena genier allihop och få Nobellpriset i fysik eller dylikt..
jag tror fan att dammråttor har ett högre IQ än er tre tillsammans..
Ehhh...inte ens foliet.
Men varför blir man förvånad när du hävdar "nu anklagar du mig återigen för pedofili" efter ett citat där RD skriver "men INGEN har anklagat dig för detta".
RedMentalCase och redalert ger dig dock sitt stöd så gråt inte. Hur lyder ert ordspråk? - En för alla, alla för en!Jag är inte lika kräsen.ericTheDog skrev:Tycker inte något av detta är värt att bemöta.
Nu blandar du ihop "inte förstår" med "inte bryr sig". Jag har helt enkelt inte läst vad det var rd citerade från sippan, ganska naturligt eftersom kärringen (liksom sippan) inte hade något att komma med.
Så här skrev f.ö kärringen: "jag är inte förvånad av att du börjar lipa över din pedofili." Spelar liksom ingen roll vad kärringen skriver därefter. Förra gången skedde det på ett annat forum, något som den lätt vimsige admin varnade rd för.