Dessa idioter till PK människor måste vara de bästa röstraggarna till SD..
http://na.se/nyheter/laxa/1.1909703-pepparkaksgubbar-forbjuds-i-luciataget
Infra skrev:Jag var själv pepparkaksgubbe som liten på dagis
tillsammans med Staffan och Margareta. Vi
hade bruna dräkter och fick framföra ett eget
nummer.
"3 gubbar, 3 gubbar från pepparkakeland.
Tillsammans, tillsammans, på vägen hand i hand.
Så bruna, så bruna vi äro alla tre. Koriinter till
öögon, och hattarna på sne."
Regndrottning skrev:
Är det vanligt med pepparkaksgubbar i ett Lucia-tåg? Det har jag aldrig sett....
Jag kunde inte öppna länken, (min dator har varit lite slö).
ericTheDog skrev:Frågan är vem som är mest korkad...
1. Pekpinne-mupparna som hittar på och genomför dylikt trams.
2. De som röstar på sd p.g.a sådant här trams, d.v.s låter idoter styra deras val till Sveriges riksdag.
3. Järnrörsgänget
4. SiP
SiP skrev:ericTheDog skrev:Frågan är vem som är mest korkad...
2. De som röstar på sd p.g.a sådant här trams, d.v.s låter idoter styra deras val till Sveriges riksdag.
3. Järnrörsgänget
4. SiP
5. Eric the råttskiten är den störste idioten här, tyvärr är hans sjukdomsbild sådan att han lever helt ovetades om det alla andra vet, han är en idiot helt enkelt..
F.I.S.T skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:Frågan är vem som är mest korkad...
3. Järnrörsgänget
4. SiP
5. Eric the råttskiten är den störste idioten här, tyvärr är hans sjukdomsbild sådan att han lever helt ovetades om det alla andra vet, han är en idiot helt enkelt..
Det framgår att du inte gillat ETD spec mycket. Kan inte säga att han och jag har mycket till övers för varann heller. Men punkt 1-3 har han ju definitivt rätt i
SiP skrev:
så anser jag nog att mupparna är de skyldiga till att några virrhjärnor låter detta styra så att de röstar på SD.[/b]
lazy skrev:Älskade den här meningen:– Jag sa att då kommer min son inte vara med. Han ska inte stödja något Ku Klux Klan-tåg – för det är vad det är när de kommer in med vita strutar på huvudet och vita klänningar.
Nä. För en gångs skull är jag beredd attSniperace skrev:Infra skrev:Jag var själv pepparkaksgubbe som liten på dagis
tillsammans med Staffan och Margareta. Vi
hade bruna dräkter och fick framföra ett eget
nummer.
"3 gubbar, 3 gubbar från pepparkakeland.
Tillsammans, tillsammans, på vägen hand i hand.
Så bruna, så bruna vi äro alla tre. Koriinter till
öögon, och hattarna på sne."
Helt rätt, är detta något att avskaffa för att man TROR att någon KANSKE kan ta illa upp för detta, fastän ingen ännu gjort det?
F.I.S.T skrev:SiP skrev:
så anser jag nog att mupparna är de skyldiga till att några virrhjärnor låter detta styra så att de röstar på SD.[/b]
hmm ... jag som anser att de som röstar SD själva är ansvariga för att de röstar SD
SiP skrev:Dessa idioter till PK människor måste vara de bästa röstraggarna till SD..
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:
hmm ... jag som anser att de som röstar SD själva är ansvariga för att de röstar SD
Kan ju också vara så att de som röstar på SD INTE ser att det finns något annat parti som vewrkar bry sig om att stoppa detta vansinne med att beslutfattande personer sätter rasiststämpel på allt..
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Kan ju också vara så att de som röstar på SD INTE ser att det finns något annat parti som vewrkar bry sig om att stoppa detta vansinne med att beslutfattande personer sätter rasiststämpel på allt..
Secrist skrev:SiP skrev:Dessa idioter till PK människor måste vara de bästa röstraggarna till SD..
Just när man trodde att svensk mesighet inte kunde sjunka lägre så kommer sånt här. Det är ju så hårresande korkat att man blir mörkrädd. Om man man nu får använda ordet mörkrädd. Någon mörkhyad kan ju ta illa upp. Det är precis sådana här sanslöst idiotiskt beslut som får folk att springa till SD.
3. Järnrörsgänget
4. SiP
ericTheDog skrev:Secrist skrev:SiP skrev:Dessa idioter till PK människor måste vara de bästa röstraggarna till SD..
Just när man trodde att svensk mesighet inte kunde sjunka lägre så kommer sånt här. Det är ju så hårresande korkat att man blir mörkrädd. Om man man nu får använda ordet mörkrädd. Någon mörkhyad kan ju ta illa upp. Det är precis sådana här sanslöst idiotiskt beslut som får folk att springa till SD.
Du menar att dessa idioter får andra idioter att springa till sd?
SiP skrev:Dessa idioter till PK människor måste vara de bästa röstraggarna till SD..
3. Järnrörsgänget
4. SiP
Secrist skrev:
Var inte barnslig. Alla som röstar på SD är inte idioter.
Secrist skrev:Respektera demokratin.