Såg en kul grej på Facebook:
"MP har språkrör, SD har järnrör!"
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Problemet är att detta troligen inte kommer att påverka SD:s popularitet negativt. De som stött SD vet redan om detta, och bryr sig inte.
Däremot kan den interna splittringen inom SD få den effekten. Att Åkesson försöker få bort rasismen i SD, är som att MP skulle få bort miljöpolitiken. Då blir det liksom inget kvar som gör dem unika.
Eller som när Vänsterpartiet försöker få bort komunismen. Då kan folk lika gärna rösta på sossarna.
fast sossarna är ju ett höger-light-parti
Dao skrev:Såg en kul grej på Facebook:
ericTheDog skrev:Dao skrev:Såg en kul grej på Facebook:
Och vänsterpartiet har helrör.
Redvictory skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Bevisa motsatsen istället.
ehhh, rasistpacket har INTE beväpnat sig med järnrör eller sagt kvinnonedsättande och rasistiska saker ?
Filmen är en bluff ?
Har aldrig någonsin ifrågasatt detta. Nytt försök eller ger du upp?
Nej du har gjort nåt mycket värre! du har försvarat deras tilltag och försökt förminska det genom att ta upp andra händelser och försökt flytta fokus på annat! (rassecrist)
RedCloud skrev:Nytt försök eller ger du upp?
Förstår att du vill tramsa bort ditt oförblommade stöd till ett rasistparti.....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Nytt försök eller ger du upp?
Förstår att du vill tramsa bort ditt oförblommade stöd till ett rasistparti.....
Vill du ha ett tredje försök?
SiP skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Nytt försök eller ger du upp?
Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are, däremot har jag sett att han liksom mig respektera den demokratiska ordningen i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna..
Det är som Voltaire sa: Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem...
Secrist skrev:SiP skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Nytt försök eller ger du upp?
Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are, däremot har jag sett att han liksom mig respektera den demokratiska ordningen i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna..
Det är som Voltaire sa: Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem...
Tack! Någon som förstår.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Problemet är att detta troligen inte kommer att påverka SD:s popularitet negativt. De som stött SD vet redan om detta, och bryr sig inte.
Däremot kan den interna splittringen inom SD få den effekten. Att Åkesson försöker få bort rasismen i SD, är som att MP skulle få bort miljöpolitiken. Då blir det liksom inget kvar som gör dem unika.
Eller som när Vänsterpartiet försöker få bort komunismen. Då kan folk lika gärna rösta på sossarna.
fast sossarna är ju ett höger-light-parti
Tycker du han behöver säga det dessutom?Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are
Blir detta inte litet svårt med hjälp av järnrör på stán.i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna.
Infra skrev:
Tycker du han behöver säga det dessutom?Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are
Blir detta inte litet svårt med hjälp av järnrör på stán.i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna.
Inte bara RC. Också jag blev tvungen att använda uttrycket - redan innan den senaste SD-affären rann upp.SiP skrev:Infra skrev:
Konstarerar bara att han aldrig sagt sig vara SD.are, däremot så har RC satt det epitet på honom och ni lärjungar följer er ledare..
Nu vevade de väl inte med järnrör inför förra valet, eller har jag missat det???
Infra skrev:Inte bara RC. Också jag blev tvungen att använda uttrycket - redan innan den senaste SD-affären rann upp.SiP skrev:Infra skrev:
Konstarerar bara att han aldrig sagt sig vara SD.are, däremot så har RC satt det epitet på honom och ni lärjungar följer er ledare..
Nu vevade de väl inte med järnrör inför förra valet, eller har jag missat det???
Är du blind? Kan något bli tydligare?
https://acbladet.swedishforum.se/t53927-langt-nere-i-afrika-dar-finns-en-negerby
Jaha! Då fick vi plötsligt en situation där Secrist sitterSiP skrev:Infra skrev:Inte bara RC. Också jag blev tvungen att använda uttrycket - redan innan den senaste SD-affären rann upp.SiP skrev:Infra skrev:
https://acbladet.swedishforum.se/t53927-langt-nere-i-afrika-dar-finns-en-negerby
Skulle det bevisa att han skulle vara SD:are, att han la upp en länk där bl.a. en MP mupp står och sjunger "N****by"??
Skärp dig, att RC försöker skylla över det faktum att hans parti också innehåller idioter är på inget sätt bevis..
Infra skrev:Jaha! Då fick vi plötsligt en situation där Secrist sitterSiP skrev:Infra skrev:Inte bara RC. Också jag blev tvungen att använda uttrycket - redan innan den senaste SD-affären rann upp.SiP skrev:Infra skrev:
Skulle det bevisa att han skulle vara SD:are, att han la upp en länk där bl.a. en MP mupp står och sjunger "N****by"??
Skärp dig, att RC försöker skylla över det faktum att hans parti också innehåller idioter är på inget sätt bevis..
och försvarar SD och du sitter och försvarar Secrist. Ur
led är tiden.
Infra skrev:
Se där, ja. Då har vi plötsligt 3 forumister som sitter och försvara SD.
Nu fattas bara Snipern, Dud hjälpe oss alla.
Infra skrev:
Nu fattas bara Snipern, Gud hjälpe oss alla.
lazy skrev:Infra skrev:
Är det försvar när man skriver att det är ett oacceptabelt beteende?
För Snipern är det acceptabelt beteende (Gud - giv oss styrka).lazy skrev:Infra skrev:
Infra skrev:För Snipern är det acceptabelt beteende (Gud - giv oss styrka).lazy skrev:Infra skrev:
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Såg en kul grej på Facebook:
Och vänsterpartiet har helrör.
Ha ha... Den var rätt kul den också...
Och arrogansen kanske då bara är röriga!