Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
ericTheDog
Sniperace
R.O.F.L
Sossar ee lata
Infra
9 posters

Lägsta nivån - någonsin.

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Lägsta nivån - någonsin. - Sida 3 Empty Sv: Lägsta nivån - någonsin.

Inlägg  ericTheDog 2012-11-19, 19:21

Thetaxpayer skrev:
    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:
    ericTheDog skrev:
    lazy skrev:
    ericTheDog skrev:Minns bilderna du postade från STG där besättningen var beväpnade tilltänderna. Jag skulle nog säga att de gjorde sig redo för strid.

Helt rätt, enda skillnaden är väl att på Mavi Marmara utnyttjades järnrören till max vilket trots filmer förnekades av media, här har vi sett järnrör men inte att de har använts och det utnyttjas också av media. Därmed inte sagt att det är rätt att hota ngn.

Jag tycker absolut att medias rapportering var bedrövlig avseende STG. Men i det stora hela tycker jag rapporteringen kring sd-idioterna är inom rimlighetens gränser. Att de beväpnar sig och därmed gör sig redo för strid känns ganska sannolikt. Men det finns säkert värre övertramp av media som jag inte läst.

ja, det är ju SD. Då accepteras vad som helst.

Tänk om det varit Anders Borg som plockade på sig järnrör och kallade tjejer för horor. Då hade media såklart inte rapporterat alls.

Vad är du förresten missnöjd med i medias rapportering?

Du tycker inte att det är lite skillnad på en sittande finansminiser och två blivande (då visste det inte det) riksdagsledamoter?
    Knappast att Borgs säkerhetsvakter skulle tillåta något liknande kunnat hända.

Filmen visar väl ganska tydligt vad man får omman röstar på sd. Så visst tycker jag det är skillnad på en järnrörsförsedd sverigedemokrat och Anders Borg.

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:53