redalert 2012-10-22, 17:38
Thetaxpayer skrev: Regndrottning skrev: SiP skrev: berralarzon skrev: SiP skrev: berralarzon skrev: SiP skrev: RedCloud skrev: Här är bara ett exempel.
nu är rassehögern desperat och plockar "sanningar" från privata bloggar....
Något som Dao alltid praktiserat, utan ett enda ord från dig.....
Och som den "hobbysossen" du är sipp så väljer du att bara kritisera ena sidan vad är det för fel på dig?
//Niklas
edit:stavas det EnÖgd-ynkrygg du ÄR..
Hahaha, var du tvungen att logga in med brusiga Berra nicket för att svara RC??
Har du lärt dig att Vivalla är en stadsdel och inte en stad än???
Sen skall väl inte du komma och tjata om enögdhet, enda sättet att du skall se är om du drar ned brallorna och böjer dig fram, och som bonus får dina två hjärceller luft samtidigt, bra va???
Så den stora frågan är, varför dricker du så mycket???
Överskyll inte ditt handikapp av två hjärnceller på mig, det (stavas inte med två hjärceller) skärp dig nu, samt att man avslutar inte med tre "?" frågetecken.
Bonnläpp!
//Berra
Nu får du se till att skaffa ett alkolås till datorn Niklas, det blir gärna lite A-lagsvibbar när du försöker dig på att vara "frän" här.
Att du har IQ sten är det nog ingen som tvivlar på, att du sedan tar hjälp av någon fem åring för att kunna skriva ett inlägg som i alla fall hänger ihop hedrar dig, då vet du ialla fall om ditt problem med spriten...
Är det Vivalla som du härleder till när du kallar mig bonnläpp?
Det är ingen stad har jag förklarat för dig, och för övrigt så att det tar dig 40 minuter att cykla genom byn där du lever på parkbänken betyder inte att det är en storstad, det visar enbart på hur mycket du vinglar när du cyklar på fyllan, troligtvis tar det ca: 5 minuter att gå...
FylleBerra!!!
Få se här...Jag 'går på gatan', Berra 'sover på parkbänkar'..... Har du fler önskemål?
Det blir uppenbart att du inte har några argument och inte kan hantera argument från andra. Då hemfaller du åt att kränka och ljuga. Skyll inte ifrån på att andra har minsann varit fula mot dig. Det ursäktar inte ditt beteende.
Fniss,
Sedan när hade Berra ett argument?
Rc och berra behöver inga ursäkter att bete sig precis hur som helst år efter år!
Vad säger detta om regndrottningens omdöme eller förstånd?