Vad har förskingring med missfirmelse att göra?Secrist skrev:Infra skrev:Och han hade vilken partifärg, sa du???Secrist skrev:Infra skrev:Jag tänkte be honom ta det lugnt med dryckjomen i semesterparadiset.Secrist skrev:Infra skrev:Det var inte länge sen ett socialdemokratiskt kommunalrådSecrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Du tog orden ur munnen på mig, tänkte precis lägga ett inlägg om det.
KP-RC finner det uppenbarligen helt i sin ordning.
fick höra att hon var en sossehora och ett sossefnask av just
en centerpartist! Så den ene ska tåla - den andre gå i taket?
Så det rättfärdigar RV:s grova språkbruk då? Uppenbarligen eftersom du inte heller verka tycka det är något konstigt.
Inget rättfärdigar grovt språk. Jag ville bara påminna om vad alliansen
själv kan åstadkomma i den vägen.
Nja, nu var det inte "alliansen" som klev över gränsen. Det var en enskild kommunpolitiker.
Är detta ett exempel på de rödgrönas politik då? Men din logik så är det ju det.
Miljöpartisten Ragnar Mensner från Arvika kommer att åtalas misstänkt för grov förskingring.
+13
DirtyDog
RedMentalCase
Dao
Regndrottning
R.O.F.L
RedclownIII
ericTheDog
Infra
lazy
Secrist
Sniperace
RedCloud
Redvictory
17 posters
C Horan Annie Lööf har börjat ta sig ton!
Infra- Antal inlägg : 29644
Secrist- Antal inlägg : 32216
Infra skrev:Vad har förskingring med missfirmelse att göra?Secrist skrev:Infra skrev:Och han hade vilken partifärg, sa du???Secrist skrev:Infra skrev:Jag tänkte be honom ta det lugnt med dryckjomen i semesterparadiset.Secrist skrev:Infra skrev:Det var inte länge sen ett socialdemokratiskt kommunalrådSecrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
fick höra att hon var en sossehora och ett sossefnask av just
en centerpartist! Så den ene ska tåla - den andre gå i taket?
Så det rättfärdigar RV:s grova språkbruk då? Uppenbarligen eftersom du inte heller verka tycka det är något konstigt.
Inget rättfärdigar grovt språk. Jag ville bara påminna om vad alliansen
själv kan åstadkomma i den vägen.
Nja, nu var det inte "alliansen" som klev över gränsen. Det var en enskild kommunpolitiker.
Är detta ett exempel på de rödgrönas politik då? Men din logik så är det ju det.
Miljöpartisten Ragnar Mensner från Arvika kommer att åtalas misstänkt för grov förskingring.
Så förskingring är ok?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
har aldrig sett dig reagera på att rasisthögern härinne dömer ut en miljard muslimer som "kamelknullare"....men var du har ditt hjärta vet vi ju redan....
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Nu förklarar du vad det där KP-RC är Jag börjar bli irriterad!Secrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Kommunistiska Partiet (fd KPML(r)). Där han har sin politiska hemvist.
RC är inte errare vad jag vet. Han är V:are!
Snacka om dummare än tåget......
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Redvictory skrev:Kanske tror hon att hennes skandaler är glömda?
NEJ NEJ det är inte glömt och om ni försöker tiga och smyga så kommer sanningen ifatt er högeranhängare (det bör ni lärt er iaf)
Hora, svin, ful, as, avfall, äcklig.
Den empatiska vänstern......
RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
har aldrig sett dig reagera på att rasisthögern härinne dömer ut en miljard muslimer som "kamelknullare"....men var du har ditt hjärta vet vi ju redan....
Alltså är det ok att kalla Annie Lööf för hora enligt dig?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Jag motsätter mig detta, jag också.
Ett sådant tilltal är respektslös, fult och lögnaktig. (Såtillvida att RV vet något som vi andra inte vet).
Jag gillar inte Lööf men jag får resektera hennes position som partiledare.
Och varför är det alltid kvinnor som skall tilltalas och beskrivas med nedlåtande kommentarer? Det är aldrig någon som nämner en man som en horbock...eller liknande....
Dao- Antal inlägg : 26567
Har inte mycket över för centerledaren, men någon HORA är hon då rakt inte!
Hon verkar ganska trevlig person. Men hennes åsikter gillar jag dock inte...
RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
För vissa är det skillnad på folk och folk, vet du väl!
Infra skrev:RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Har varken sett rasisthögern eller sett någon dömma ut en miljard muslimer som kamelknullare....varför fantiserar och ljuger ni så mycket stormuppar?
Jodå. Sven OttoRegndrottning skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Jag motsätter mig detta, jag också.
Ett sådant tilltal är respektslös, fult och lögnaktig. (Såtillvida att RV vet något som vi andra inte vet).
Jag gillar inte Lööf men jag får resektera hennes position som partiledare.
Och varför är det alltid kvinnor som skall tilltalas och beskrivas med nedlåtande kommentarer? Det är aldrig någon som nämner en man som en horbock...eller liknande....
Littorin och gamle justitieminister Geijer fick höra åtskilliga "horbock"
då det begav sig. Men däri låg ju något av sanning. Ann Lööf torde däremot
vara oriktigt utpekad. Jag tycker man ska vara försiktig med ordet hora.
BTW:
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/allt-farre-litar-pa-alliansen_7317873.svd
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Gött mos? C horan, allianzen och fredrik i nasseuniform, vad är det för äckeltyper vi har på vänsterkanten på detta forum?
Roffe, vi behöver freedom nu!
Roffe, vi behöver freedom nu!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Det var rätt länge sen du fördömde pedofili...men vart har din...vet vi ju redan...
Dao skrev:RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
För vissa är det skillnad på folk och folk, vet du väl!
Jag har heller aldrig försvarat knäppa påståenden som KP-RC gör.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Nu är det väl mest jag som använder det uttrycket (som jag reserverat för galna islamister) och det gäller knappast muslimer i allmänhet. Där finns ju de som ogillar islamister lika mycket som jag. Islamisterna är ju muslimernas motsvarighet till nazistiska våldsfixerade svin.RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Skillnaden är att vi tar avstånd från nazisterna vilket ni sällan gör med islamisterna. Som en muslim sade på radion idag så är de antisemitiska våldsälskande islamisterna nåt nytt som uppstått de senaste 30 - 40 åren och sprider sig mer och mer bland muslimska länder.
DirtyDog skrev:Nu är det väl mest jag som använder det uttrycket (som jag reserverat för galna islamister) och det gäller knappast muslimer i allmänhet. Där finns ju de som ogillar islamister lika mycket som jag. Islamisterna är ju muslimernas motsvarighet till nazistiska våldsfixerade svin.RedCloud skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Skillnaden är att vi tar avstånd från nazisterna vilket ni sällan gör med islamisterna. Som en muslim sade på radion idag så är de antisemitiska våldsälskande islamisterna nåt nytt som uppstått de senaste 30 - 40 åren och sprider sig mer och mer bland muslimska länder.
Är det inte antisemitismen vi skall avstånd ifrån? Vad skulle frågan ens ha att göra med islamisterna?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Dao skrev:Har inte mycket över för centerledaren, men någon HORA är hon då rakt inte!
Å andra sidan är det inte många som gillar dina vänsterextrema åsikter.
ericTheDog skrev:Dao skrev:Har inte mycket över för centerledaren, men någon HORA är hon då rakt inte!
OK...
Det är allas rättighet att tycka vad de vill...
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
ericTheDog skrev:Dao skrev:Har inte mycket över för centerledaren, men någon HORA är hon då rakt inte!
Åjo, det finns säkert en eller två i hela landet som ger tummen upp för daoren.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Så två fel gör alltså ett rätt då?
Kan du någon gång kritisera dina extremistpolare?
Var är Regndrottning?
Absolut inte, men extremhögern med SD-secrist i spetsen kanske ska städa framför sin egen dörr först ?
RedCloud skrev:
Absolut inte, men extremhögern med SD-secrist i spetsen kanske ska städa framför sin egen dörr först ?
Jag försvarar de inte heller. Som du försvarar RV när han kallar Annie Lööf för hora.
RedCloud skrev:
Jeflar vad barnslig assholet rc är.
Som du försvarar RV när han kallar Annie Lööf för hora.
Visa var jag försvarar RV ?
Snäpp upp dig lite SD-secrist, är det så roligt att leka i anktrions träsk ?