Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:RedclownIII skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Någon mer än jag som finner det motbjudande att RV kallar en kvinnlig partiledare i sveriges riksdag för "hora"?
Du tog orden ur munnen på mig, tänkte precis lägga ett inlägg om det.
Men att ni kallar Regndrottning här och Mona Sahlin för alltifrån horor till slampor kärringar m,m stör er ju inte! (jag vet varför)
Visa gärna ett inlägg där vi skrivit det.. kom precis på, det finns inget.
Lazy.... det fanns en tråd, för flera år sedan, som hette 'Pippardrottning'. Räcker det?
Jag har kallats för hora, kärring och diverse andra tillmälen. Jag har inte hört dig eller någon annan protestera mot språkbruket.
Och du har väl inte reagerat på de som kallar andra oempatiska, nazze, brunhöger, mördare, rasistäckel.....mm.?
Och du godkänner när kvinnor kallas för horor? Och du heter Lazy?
Den enda som kallat en kvinna för hora är din polare RV. Samma person som kallar jämställda killar för hemmatransor.
Inte sant.
En av dina kompisar, RA eller RMC startade ovannämda tråden.
Berra eller Infra, vill jag minnas, kallade Lazy för hora en gång. Något jag protesterade.
(Sorry, berra, Infra om jag har fel i detta. Jag vill minnas att det var så men jag är inte 100% säker).
Skillnaden är att jag kan säga ifrån. Jag säger emot 'min' sida om de går för långt. Något jag aldrig har sett högern göra.
Givetvis oacceptabelt att kalla någon här inne för hora och liknande men RV kallade en kvinnlig svensk partiledare för hora. Bara för att hon representerar ett parti han inte gillar. Och Infra ropar glatt "WORD!"