F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Ja ni vill förbjuda den privatperson som bär den att bära flaggan ?
Och vad har detta med Vänsterpartiet att göra ?
Tänk om ni någon enda jävla gång skulle vågat diskutera politik i nutid istället för flaggor, och historia... men jag vet VARFÖR ni inte vågar, för då kommer sanningen fram om vilka som tullar på demokratin IDAG
Vore det ett hakkors vore det ett brott, sovjets välde dödade mångfalt fler i sitt förtryck av östvärlden, så denna flagga är en lika hemsk syn för väldigt många
Fast det svarade inte på någon av mina frågor
men skapade det en ny fråga, hur ställer du dig till det, är inte denna fana lika vanhedrande som en med hakkorset?
ställer du dig under denna falla och hedrar den? eller fördömer du den lika starkt som svastikan?
Fast det svarade inte på någon av mina frågor
Jag märker att du inte är man nog att våga besvara frågan och istället vill tysta ner....
vågar du inte stå för dina åsikter lille vän
Detta var intressant.... jag ställer frågor till dig som DU inte besvarar, men JAG "2är inte man att besvara frågan" ?
pok, vad den har med vänstern att göra, de tillåter den att bäras i sitt tåg, tror du de skulle tillåtit en högerflagga i tåget, eller en svastika?
nå var det mer du ville ha svar på lille vän?
Jag har ingen aning om vad de tillåter bäras i sina tåg, men det har fortfarande inget att göra med vänsterpolitik.... men jag förstår varför du vill lägga fokus bort från den humanistiska, miljövänliga, långsiktigt riktiga politik vänstern förespråkar, både för företagare, arbetslösa, sjuka och arbetstagare
du menar den politik som förts i alla länder där kommunister fått makten?
en förtryckarpolitik där oliktänkande spärras in osv osv...
vänstern född ur sovjets kommunism, den de stödde ända till murens fall.
precis som du ser SD,s bakgrund i nasserörelse måste du se samma sak i vänsterns bakgrund, och den är inte vacker....