Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Regndrottning
theward
RedCloud
Sossar-e-lata
8 posters

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Ohlyckliga vänstern Pk

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-12, 20:10

    Varför är det så stort problem för dig??? Denna särbehandling skulle gälla många svenskar du eftersom många är tjocka....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  RedCloud 2009-04-12, 20:13

    "Det finns en stor opinion i samhället"

    Exakt hur stor ?
    Vilka mätningar har gjorts ?

    Skönt att se avgrundshögern krackelera i rent människofientliga floskler.
    Varför har ni hållit masken så länge ?

    Den här gången handlar det om invandrare och överviktiga.
    Vad blir nästa steg ?
    Alla som inte är blåögda ?
    Alla som inte tjänar över 600 000:-/året ?
    Alla icke arier ?

    Kejsaren är naken, högern visar sitt rätta anskikte.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  blueheaven 2009-04-12, 21:28

    ANNA2LINK skrev:




    Detta är en form av mobbning tycker jag, framför allt det sistnämnda om tjocka människor...[/color] Tjocka människor ska inte bli särbehandlade bara för att dom är tjocka.[/color]

    Så du ser ingen skillnad på en tjock eller en spinkig människa då?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Ser skillnd

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-12, 21:59

    [color=orange]Klart jag ser skillnad, men särbehandlar inte folk pga det.[/color]
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  blueheaven 2009-04-12, 22:53

    ANNA2LINK skrev:[color=orange]Klart jag ser skillnad, men särbehandlar inte folk pga det.[/color]

    Men måste man inte ta olika hänsyn till dessa då?

    De är ju trots allt diametralt olika!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty På vilket sätt?

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-12, 23:05

    På vilket sätt då BH?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  blueheaven 2009-04-12, 23:15

    ANNA2LINK skrev:På vilket sätt då BH?

    Lämpligen genom att inte kalla den spinkige, den lille spinkige fan eller den tjocke, för den tjocke fete djävulen!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Ja

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-12, 23:18

    Ja sant....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  blueheaven 2009-04-12, 23:20

    ANNA2LINK skrev:Ja sant....

    Ja och alltså krävs det en viss särbehandling trots allt?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Ja

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-12, 23:25

    Ja men mobbning får ju inte ske, det är det som jag har hävdat hela tiden...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Red Cloud & regndrottning

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-12, 23:54

    ni är två små dumma jävla råttor utan någon som helst möjlighet till hjälp för samhället, ni är bara en cancersvulst! RC allt jag gjorde var att ställa en FRÅGA!!! jag påstog inget, och du Regndrottning!! påstår du att Lenin,Stalin & Nord Korea står för demokrati!!! då är du fan dummare än jag trodde, och min tro om dig innan var IQ fiskmås.......suck var fan kommer ni ifrån?? soptunnan?


    Senast ändrad av Sossar-e-lata den 2009-04-12, 23:59, ändrad totalt 1 gång
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Jag är så glad att jag

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-12, 23:58

    har mitt liv och bidrar med det som jag känner är ok, resten har jag för mig själv och lever mitt liv utanför er jävla sjuka kommunistvärd, hoppas det ni får gör er nöjda?.....ni är som mina katter som vill ha mat hemma, enda skillnaden är att katterna är tacksamma och söta
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  RedCloud 2009-04-13, 10:12

    "ni är två små dumma jävla råttor"

    ahh, åter igen tunga genomtänkta analyser från s-e-l/NOT

    "utan någon som helst möjlighet till hjälp för samhället"

    Åt var och en efter behov, av var och en efter förmåga.

    "ni är bara en cancersvulst"

    du briljerar i osmakligheter

    "RC allt jag gjorde var att ställa en FRÅGA!!!"

    i mitt tycke den mest korkade fråga jag läst på ett forum

    "jag påstog inget"

    och månen är gjord av ost

    "och du Regndrottning!! påstår du att Lenin,Stalin & Nord Korea står för demokrati"

    eftersom RD är ca 100 ggr smartare än en neo-fascist-valp så tror jag inte för ett ögonblick att hon påstod ngt sådant. Läs om, läs rätt.

    "suck var fan kommer ni ifrån?? soptunnan?"

    Blanda inte in oss i dina hemtrakter, tack

    "har mitt liv"

    man kan ju faktiskt undra när man som du, åker på fjällsemester och sätter sig och chattar med folk som du anser vara råttor och cancersvulster. Det låter inte som ett liv i mina öron, snarare brist på ett.

    "och bidrar med det som jag känner är ok, resten har jag för mig själv och lever mitt liv utanför er jävla sjuka kommunistvärd"

    upplysningsvis styrs Sverige sedan 2006 av en högerregim, jag tror Fredrik med stödclowner skulle bli ledsna om du kallade deras Timbro-mardröm för kommunistvärld.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-13, 11:40

    Undrar vad S-e-L:s meningsfrände, Mr. Råttan tycker om att bli kallad en dum liten råtta?
    Gemensamt de två emellan är att båda är på semester där de ägnar sin tid att hosta upp sin rappakalja här på forumet ändå!
    Semester var det?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Ja

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-13, 11:45

    Ja dessa två verkar vilja skapa dålig stämning här på forumet...
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  blueheaven 2009-04-13, 15:30

    Undrar vad de tre sista insändarna vill här på forum?

    Föra en intellektuell och seriös diskussion?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-13, 16:02

    De är här för att föra en saklig och konstruktiv debatt, och dela med sig av sina stora livserfarenheter och sprida glädje och harmoni bland oss oförstående själar. </sarkasm>

    Sponsored content


    Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att... - Sida 2 Empty Sv: Om man kan betala mycket pengar för något, är det då rätt att få betala för att...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 15:13