Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Har man behov av framhäva sig själv så brukar det vara tecken på underliggande problem med självkänslan. Man söker bekräftelse.
Ja det stämmer Secrist, det är bara synd att du inte förstår innebörden av det du skriver här. För att leva efter jantelagen gör ingen lyckligare, och ofta resulterar det i att folk då får behov av att trycka ner andra... som RMCm, Alert, ETD, clownenIII och SIP.
Jag vet vem jag är med förtjänster och brister, och jag skäms inte över det jag är bra på, att du skäms över dig själv är inget jag kan göra nåt åt... det är väl synd att du gör det.
Är inte Jantelagen vänstern husgud?
Nej det har ju du bevisat att det är din husgud ! "du ska inte tro att du är nån"
Det är skillnad på att låta sina handlingar tala för sig själv eller berätta om sin storhet för alla som orkar lyssna.
Du får väl fortsätta leva efter jantelagen om du vill, inget jag kan göra åt som sagt.
Jag vet vem jag är, och vad jag är bra på, och mina brister, dina självförtroendebrister är bara att beklaga. Jag har inga problem med att konstatera att jag håller en högre nivå på debatten än alla nuvarande forumhöger.... nu är detta iofs ingen prestation, och därför inget skryt, utan bara ett konstaterande om hur fattigt debattklimatet är från högerhåll på detta forum
Synd bara att det inte stämmer. Ska man skryta så är det bra om man har lite självinsikt också. Annars blir det pinsamt. Jag kommer att tänka på denna herre när jag hör dig...
Eddie!!!!!! lol