Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
Redvictory
redalert
Sossar ee lata
DMustaine
Dao
ericTheDog
RedMentalCase
RedCloud
RedclownIII
Infra
Thetaxpayer
Regndrottning
16 posters

Är det bara jag som inbillar mig?

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Är det bara jag som inbillar mig? - Sida 5 Empty Sv: Är det bara jag som inbillar mig?

Inlägg  F.I.S.T 2012-08-28, 16:04

Thetaxpayer skrev:
    Bara 2 meningar men ändå mera innehåll än vad du skriver på en vecka. Kvalitet är bättre än kvantitet serru.

fast kvantiteten slår ju Secrist de flesta på.... det blir gärna så, när man undviker svar och skriver ogenomtänkta, främlingsfientliga onliners
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Är det bara jag som inbillar mig? - Sida 5 Empty Sv: Är det bara jag som inbillar mig?

Inlägg  SiP 2012-08-28, 16:05

Till alla....

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-08-28, 16:09

Thetaxpayer skrev:
    Bara 2 meningar men ändå mera innehåll än vad du skriver på en vecka. Kvalitet är bättre än kvantitet serru.

Secrist skrev:Och drog ett löjets skimmer över sporten. Vilket leder tankarna till dig. Du är inte den mest mångfacetterade debattören eller den mest kunniga men du vågar ju att skriva dina åsikter även om de som i Eddies fall slutar med magplask. Very Happy

FIST skrev: Återigen.... problemet med er marknadsliberaler som påstår er vara "kritiska mot invandrarpolitik" är att ni är enögda, och inte VILL se helheten i hur saker ligger till i världen, med kulturer, rasism, marknadsekonomin och dess konsekvenser i dess nuvarande skenande form.

Om och om igen letar ni efter enskilda fall som styrker er tes om att Svensk kultur, eller det svenska folket, och amerikaner, Skandinaver etc etc ...är bättre människor, har en bättre kultur.
    I er fanatiska strävan efter detta mål, så ser ni inte helheten.
    För det första buntar ni för det mesta ihop ALLA invandrare i Sverige, till en enda grupp vilket bara det är så fundamentalt korkat att det borde innebära en stund i skamvrån med dumstrut för er som gör så. Betänk att inte Svenskar alla är likadana, inte Stockholmare .... inte ens din lilla "perfekta familj" är likadana, ej heller perfekta...
    Men "invandrare" som grupp, med över 150 nationaliteter, brukar gå bra för er att klumpa ihop,.... skämmigt ta me fan !

Ja den företeelse du nämner är en tradition i vissa länder, som även jag är motståndare till. Skillnaden mellan dig och mig är att jag kan se helheten. Jag är emot detta, och jag är emot barngiftermål, där det förekommer. Men jag kan respektera deras kultur i stort, och ändå kritisera vissa företeelser... och jag kan därmed oxå respektera individerna.

Vidare så finns det en sak till som skiljer oss åt i frågan. Jag kan på precis samma sätt se och respektera västerländsk kultur i stort, men även där se avigsidorna och baksidorna med den och kritisera vårt eget beteende och andra västländer, som tex USA.

Tex så förekommer tex hustrumisshandel i stora antal även i Sverige, vilket många som är "kritiska till svensk invandringspolitik" inte ser som kultur, därför är det ursäktat i era ögon.

Vår västerländska kultur har medfört många bra saker i uppfinningar, sanitet, osv ... men på samma mynt finnas en baksida, och den vägrar du hårdnackat se...

Det gör människor som dig extremt farliga, när ni gör politik av dessa snedvridna värderingar, baserade på selektiv information

Japp jag förstår att du föredra den typen inlägg Secrist här gjorde Cool

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-08-28, 16:11

'Sossen' skrev:

Inser när jag läst alla inlägg att jag glömde fistarn, mannen/kvinnan/det som gav självupptagenheten ett ansikte..[/b]

"Sossen" "debatterar" Cool
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-08-28, 16:15

fistarn skrev:
    'Sossen' skrev:

Inser när jag läst alla inlägg att jag glömde fistarn, mannen/kvinnan/det som gav självupptagenheten ett ansikte..[/b]

Nope, kan du inte se skillnad på en debatt och ett svar till en av era "mästerdebattörer" kanske du skall läsa på om ämnet debatt... Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-08-28, 16:18

SiP skrev:
    fistarn skrev:
    'Sossen' skrev:

Nope, kan du inte se skillnad på en debatt och ett svar till en av era "mästerdebattörer" kanske du skall läsa på om ämnet debatt... Rolling Eyes

Så vad gör du här då om du inte debatterar ? Shocked
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-08-28, 16:37

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    fistarn skrev:
    'Sossen' skrev:

När detta blir ett debattforum blir din fråga aktuell, men just nu gäller det mitt svar på en direkt ställd fråga till mig, och där förstår du skillnaden, eller????
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-08-28, 16:44

SiP skrev:
    När detta blir ett debattforum blir din fråga aktuell, men just nu gäller det mitt svar på en direkt ställd fråga till mig, och där förstår du skillnaden, eller????

Näe så länge du inte är villig att själv bidra genom att debattera utan hatiska inlägg och nedlåtande öknamn... så kan det nog inte bli ett debattforum... och du är inte ensam, fler och fler av er högeranhängare erkänner öppet att ni aldrig haft för avsikt att debattera Cool
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-08-28, 16:55

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

Näe så länge du inte är villig att själv bidra genom att debattera utan hatiska inlägg och nedlåtande öknamn... så kan det nog inte bli ett debattforum... och du är inte ensam, fler och fler av er högeranhängare erkänner öppet att ni aldrig haft för avsikt att debattera Cool

Det som är så komiskt här är att du själv tycker att ni minsann debatterar, RV med sina nasseanklagelser, du med ditt rassekort, Dao med sina "vetenskapligt underbyggda fakta" som det dock inte finns länkar till, RC med sina oneliners, så att du själv anser att du debatterar måste vara någon sorts förneklese av vad ni själva bidrar med, och på tal om hatiska, innebär det att ändra på signaturen man citerar???
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-08-28, 17:21

F.I.S.T skrev:
    'Sossen' skrev:

Fisten "debatterar" Laughing
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-08-28, 17:30

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    'Sossen' skrev:

Fisten "debatterar" Laughing
    Orka....
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-08-28, 19:37

F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    Bättre med en punchig oneliner

I rest my case Cool

Ja gör du så det blir bäst för alla! Laughing

Ja när man har överbevisat motståndaren, som jag gjort i detta fall, så kan man ju luta sig tillbaka, och låta dig bete dig illa bäst du vill Cool

Det enda du bevisat är att ingen ser någon som helst poäng i att debattera med dig. Och det visste vi ju innan.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-08-28, 19:39

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    fistarn skrev:
    'Sossen' skrev:

Skrattar åt såna som dig.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-08-28, 21:44

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    fistarn skrev:
    'Sossen' skrev:

Skrattar åt såna som dig.
    Sad

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 16:37