Regndrottning skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Kan inte påstå att jag har nån större lust att debattera med vänstermupparna. Visst kan det ibland ramla ut nåt inlägg från nån av de mindre blåsta i det röda laget. I dessa sällsynta fall är det väl okej att ibland ge ett seriöst svar. I övrigt planerar jag fortsätta skratta åt muppvänsterns infantila dumhet.
Äntligen har du fattat att du skall logga ut här och logga in på ditt forum "fri debatt" där kan ni högeranhängare sitta och hålla med varandra och skriva Word i varje inlägg!
Jag kan bara hålla med RV här. Vad är det för vits med att vara med i en debattforum om man inte vill vara seriös och debattera?
Att få in en dräpande kommentar ibland hör till debatten. Men, att vara med enbart för att man VILL vara barnslig säger väldigt mycket om dig som person, EtD. Och det är inget positivt.
Och när menar du att RV var seriös, påvisa gärna ETT inlägg som RV varit seriös, var det när han kallade någon rasist eller nazist, eller när han sitter och garvar åt ett förfalskat mynt, men visa som sagt gärna...
Men det är lite av din stil RD, du börjar med att ifrågasätta alla, sedan glider det mer och mer över till det vanliga gnället på alla era motståndare, är det PM direktiv från överidioten som gör att du svänger över till ditt ensidiga gnäll hela djävla tiden??