RedclownIII 2012-08-26, 10:20
SiP skrev: Dao skrev: SiP skrev: Dao skrev: SiP skrev:SUCK, det är just detta som är din sk. härskarteknik, du tillskriver allt som är "dumt" på alla andra, medan du själv frossar i att använda denna teknik för att sedan sitta i långa inlägg och snyftandes förklara att du minsann inte gör så, du är inte ett spår bättre än någon annan här inne, du kör med dina fula påhopp precis som alla andra, att du vill sätta dig på en pedistal ochdärifrån sitta och förklara din fullkommlighet är bara patetiskt och pajasvarning på, du "respekterar" andras åsikter, jo säkert respekterar du RC, RV, brusiga Berras och alla andra i stenkastarvänsterns flumåsikter men annars är det bara att skriva "vetenskapligt underbyggda fakt" i inläggen så tror du att du vunnit debatten..
Och fortfarande kan du inte kryssta ur dig vilket land du menade när du skrev att det visste fanns länder som styrdes med hjälp av islam som har fullständiga mänskliga rättigheter, kan du svara på detta tack!!!
Varför kan du inte bara accepterar att jag inte delar dina åsikter, istället bara kalla det för "härskarteknik" när jag skriver vad jag tycker?
Jag har inga problem att förklara vad jag menar. Det som blir problematiskt dock, är att förklara vad jag tillskrivs mena av sådana som dig. Speciellt när ni inte sedan accepterar när jag föklarar att jag inte tyckte så som ni vill få det att jag tyckte.
Det är då ni hamnar i sandlådan, och jag struntar i tråden.
Enda anledningen att du strunar i tråden beror på att du inte kan svara på den förbannade frågan, vilket land menade du när du påstod att det visst fanns länder som styrdes med inflytande av islam och som du påstod hade fullständiga mänskliga rättigheter, antingen så ger du mig ett land eller så erkänner du att ett sådant land inte existerar och kommer aldrig att existera då islam är en kvinnoförtryckande religon...
Tja, så kan man ju också tillstå att man ljugit i en debatt, konstigt att man inte är förvånad att det kommer lögner ur dig, det är antagligen vetenskapligt underbyggd fakta att Dao ljuger i sina inlägg...
Slående likheter mellan dao och någon öststatsdiktator båda ser sig själva som gud fader själv.