http://www.expressen.se/nyheter/t-banemannen-utreds-for-50-andra-stolder/
Senast ändrad av Sossar ee lata den 2012-09-18, 09:36, ändrad totalt 1 gång
Sossar ee lata skrev:Förutom att ge honom strängast möjliga straff!!! Har han rätten att få stanna i Sverige??
Thetaxpayer skrev:Sossar ee lata skrev:Förutom att ge honom strängast möjliga straff!!! Har han rätten att få stanna i Sverige??
Vem?
Vad skall vi göra med denna man??
Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
Jag föreslår att du muggdoppar honom och
kammar mittbena. Sedan överlåter du resten
åt rättvisan.
Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Och vad tycker du är rättvisa för denna man? stanna eller sparkas ut efter dom??
Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Och vad tycker du är rättvisa för denna man? stanna eller sparkas ut efter dom??
Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
det hela med varm hand om de som finns tillsatta att
sköta det juridiska. Vi har inte lynchjustis i det
här landet.
Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Varför låter du inte så när man talar om Breivik??
Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
Ja och du framförde väl också dina åsikter, så vad är dessa i just detta fall då?Infra skrev:Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
[b]Jag har ju redan sagt det. Alla har fördömt denne mans agerande. Det gör jag också.[b]Sniperace skrev:Ja och du framförde väl också dina åsikter, så vad är dessa i just detta fall då?Infra skrev:Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
vi troir inte du med att berätta om dem på något sätt påverkar det som juristernba kommer fram till, så nu undrar vi vad just dina åsikter är i fråga om straff för denne...
Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Jag fördömmer denne mans beteende. Vad mer begär du?Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Detta är skillnaden mellan dig och de dina, ni tar bara avstånd från dåd utförda av de ni inte tycker som er, jag däremot tar lika avstånd vem som än står bakom!! Slå ihjäl de små asen och ta Breivik på samma gång!! Ett jävla daltande med massa idioter som är i vårt samhälle!! Det visades ju bilder från rättsalen bär dessa små svin satt och skrattade, och sen skröt de om händelsen på Facebook!! I min värld accepteras inte detta!!
Infra skrev:Jag fördömmer denne mans beteende. Vad mer begär du?Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Detta är skillnaden mellan dig och de dina, ni tar bara avstånd från dåd utförda av de ni inte tycker som er, jag däremot tar lika avstånd vem som än står bakom!! Slå ihjäl de små asen och ta Breivik på samma gång!! Ett jävla daltande med massa idioter som är i vårt samhälle!! Det visades ju bilder från rättsalen bär dessa små svin satt och skrattade, och sen skröt de om händelsen på Facebook!! I min värld accepteras inte detta!!
Ska du stegla mej?
Jag trodde jag hade blandat ihop men det är du som gör det. Jag avsågSossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag fördömmer denne mans beteende. Vad mer begär du?Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Ska du stegla mej?
Efter att näst intill dödat en äldre man så är det värsta du kan säga "jag fördömer" lås in de jävla asen som vuxna!!! De skrattar ju åt det svenska samhället!!
men där hade du ju åsikter om vad straffet borde vara. Varför vill du inte det i detta fallet?Infra skrev:[b]Jag har ju redan sagt det. Alla har fördömt denne mans agerande. Det gör jag också.[b]Sniperace skrev:Ja och du framförde väl också dina åsikter, så vad är dessa i just detta fall då?Infra skrev:Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
vi troir inte du med att berätta om dem på något sätt påverkar det som juristernba kommer fram till, så nu undrar vi vad just dina åsikter är i fråga om straff för denne...
[b]Därför att jag inte har nån juridisk kompetens. I fallerSniperace skrev:men där hade du ju åsikter om vad straffet borde vara. Varför vill du inte det i detta fallet?Infra skrev:Jag har ju redan sagt det. Alla har fördömt denne mans agerande. Det gör jag också.[b]Sniperace skrev:Ja och du framförde väl också dina åsikter, så vad är dessa i just detta fall då?Infra skrev:Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
lazy skrev:Expressens artikel var i.a.f läsbar, Aftonbladets delrubrik ”Förlåt, jag ska aldrig stjäla igen” får en att undra om det var själva stölden som var det värsta och resten av artikeln gjorde mig närmast kräkfärdig när man vet varför han sitter där han sitter, offret hade precis lika gärna kunnat avlida där på spåret.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15457071.ab
lazy skrev:Expressens artikel var i.a.f läsbar, Aftonbladets delrubrik ”Förlåt, jag ska aldrig stjäla igen” får en att undra om det var själva stölden som var det värsta och resten av artikeln gjorde mig närmast kräkfärdig när man vet varför han sitter där han sitter, offret hade precis lika gärna kunnat avlida där på spåret.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15457071.ab
Infra skrev:[b]Därför att jag inte har nån juridisk kompetens. I fallerSniperace skrev:men där hade du ju åsikter om vad straffet borde vara. Varför vill du inte det i detta fallet?Infra skrev:Jag har ju redan sagt det. Alla har fördömt denne mans agerande. Det gör jag också.[b]Sniperace skrev:Ja och du framförde väl också dina åsikter, så vad är dessa i just detta fall då?Infra skrev:Japp! Jag hade mina egna åsikter men gjorde aldrig anspråk på att vara norsk rikslikare.Sniperace skrev:Infra skrev:Jag lät lungt juristerna avgöra i det fallet också.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Jag tycker som de flesta andra. men jag överlämnarSossar ee lata skrev:Infra skrev:Överlämna du det åt juristerna.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Vad skall vi göra med denna man??
åt rättvisan.
Men vad tycker DU?
här landet.
Gjorde du?
ABB visste alla att det skulle bli lagens strängaste straff. Det blev det
också.